loading...
اندرویدکده11 | دانلود بازی ، برنامه های اندروید ، نرم افزار و بازی HD
آخرین ارسال های انجمن
سینا قربانی بازدید : 6528 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (3)

جم نامحدود + پول(طلا) نامحدود + اکسیر نامحدود

توجه : فقط مخصوص سیستم عامل آندروید می باشد

در بازی محبوب کلش آف کلنز جم ، طلا ، اکسیر و منابع خود را با یک کلیک نامحدود کنید !

ما نسخه هک شده کلش رو از سايت هاي خارجي به مبلغ 300 دلار خريداري کرديم که به پول ما ميشه حدود يک ميليون اين نسخه خيلي عالي هستش ديگه نه نيازي به روت هستش و نه نيازي به هک چون خودش هک شده ولی قیمت نرم افزار فرق می کنه برای کاربران سایت این نرم افزار به مبلغ 10 هزار تومن هستش که دیگه واسه همیشه راحت میشن و نه نیازی دارن که گوشیشونو روت کنن و نه نیازی به هک دارند.مزیت خیلی خوب این نسخه اینه که می تونن این نسخه کلششون رو کنار کلش قبلیشون بازی کنند یعنی دو نسخه از کلش رو تو گوشیشون نصب می کنند و همزمان می تونن دو تا اکانت داشته باشند یکی اکانت معمولی قبلنتون و دیگری اکانت کلش هک شده با منابع و جم بی نهایت.

بدون امکان ایجاد مشکل برای اکانت و قابلیت ارتقای لول تا بالای 180 + قابلیت آنلاینی همیشگی و عدم حمله دیگران به شما + قابلیت حمله آزمایشی برای امتحان قبل از حمله و بسیاری مزایای دیگر

با 70 درصد تخفیف

فقط و فقط 6000تومان !!

 

 

 

جم ، پول و اکسیر نامحدود در بازی فوق العاده محبوب کلش آف کلنز قادر به رسیدن به لول های برتر جهانی (+170) در مدت کوتاه خواهید بود. همچنین می توانید با افزایش لول خود با فروش اکانت کسب درآمد میلیونی داشته باشید.

 

سؤالات رایج خریداران:
1. آیا در اکانت کلش آف کلنز ما مشکلی پیش می آید؟ (جواب: خیر. این سیستم به نزریق یک سری اطلاعات به سرورهای کلش آف کلنز منابع شما را نامحدود می کند و کلش به چشم خرید به آن نگاه می کند و درست کار خواهد کرد)

2. موبایل های اندروید و آی او اس را شامل می شود؟ (جواب: بله. شامل تمامی موبایل های هوشمند اندروید می شود و برای آی او اس نیز با کمی تغییر بکار می آید.)

3. قابلیت سینگل اتک و سیو شدن دارد؟ (جواب: بله.)

4. چرا قیمت شما از بقیه بسیار پایین تر می باشد؟ (جواب: ما به دلیل داشتن سرورهای قدرتمند در تزریق اطلاعات و برنامه نویس های حرفه ای همچنین خریداران زیاد محصول را با قیمتی ارائه داده ایم تا همه قادر به دریافت و استفاده از آن به سادگی و با چند کلیک باشند.)

عکس اکانتی که در چند دقیقه به این قدرت رسیده است در لول 9 !



عکس وقتی نرم افزار شروع به کار کند:

قابلیت های این نرم افزار:

1. نامحدود سازی منابع جم شما که در حال حاضر در ایران به قیمت حداقل 20 هزار تومان برای 500 جم و در خارج از کشور به قیمت 5 دلار فروش می رود. میلیاردها جم !

2. نامحدودسازی منابع پول(طلا یا کوین) که در بازی بابت درصد محدودی از آن باید مدت ها بازی کنید یا جم بخرید و تبدیل به طلا کنید. میلیاردها طلا با فقط یک کلیک.

3. نامحدودسازی منابع اکسیر که در بازی بابت درصد محدودی از آن باید مدت ها بازی کنید یا جم بخرید و تبدیل به اکسیر کنید. میلیاردها اکسیر با فقط یک کلیک.

4. امکان فعال کردن حالت آنلاین و جلوگیری از اتک خوردن و حمله دیگران به شما ! فقط کافی است گزینه آنلاین بودن را تیک زده بشاید سپس کسی قادر به حمله به شما نخواهد بود.

5. حمله آزمایشی: این برنامه قابلیت حمله آزمایشی و اتک آزمایشی را دارد. یعنی شما اتک میزنید و قابلیت سربازان خودرا در اتک و استراتژی خود را میسنجید اما حمله شما ثبت نمی شود ، با این امکان در صورت خوب بودن استراتژی اتک شما با بهترین روش ممکن حمله میکنید و بیشترین بازده را کسب خواهید کرد. شما می توانید با استفاده از این برنامه تا 25 ثانیه به هر دهکده ای در کلن وار و یا در اتک ها حمله کنید بدون اینکه حمله شما ثبت شود .

6. قسمتی برای برترین چیدمان مپ های کلش آف کلنز برای تان هال های مختلف. در این قسمت قادر به مشاهده بهترین چیدمان ها در لول های مختلف هستید.


عکسی از موبایل شخصی بنده:

 

عکس اتک انلاین و در گلوبال

 

با 70 درصد تخفیف

فقط و فقط 6000 تومان !!

 

اگر کار نکرد ما پول رو + یه شارژ  دو هزاری به شما پس میدیم

 

بعد از خرید لینک دانلود هم به شما نمایش داده میشود و هم برای شما ایمیل میشود اموزش هک داخل فایل زیپ و جود دارد

 

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeidjavarsineh در تاریخ 1394/05/09 و 9:20 دقیقه ارسال شده است

Saeidjavarsineh77@gmile.com
پاسخ : امکان ارسال هک وجود نداره.

این نظر توسط saeidjavarsineh در تاریخ 1394/05/09 و 9:15 دقیقه ارسال شده است

saeidjavarsineh77@gmile.com
پاسخ : امکان ارسال هک وجود نداره.

این نظر توسط Nomi در تاریخ 1394/02/19 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

من مطمئن نیستم دوستام میگن هک واقعی نیست اگه واقعی نیست لطفا به من بگین چون من پول ندارم و به هزار بدبختی پولشو بدست اوردم اگه کار میکنه هم بگین تا پولو بدم
پاسخ : بله کار میکنه و کاملا تست شده هستش.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 262
  • کل نظرات : 127
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 2250
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,121
  • بازدید ماه : 1,121
  • بازدید سال : 25,355
  • بازدید کلی : 371,871