loading...
اندرویدکده11 | دانلود بازی ، برنامه های اندروید ، نرم افزار و بازی HD
آخرین ارسال های انجمن
سینا قربانی بازدید : 468 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

کامل ترین، جامع ترین و برترین برنامه مربوط به تمامی آموزش ها و ترفندهای بازی محبوب کلش آف کلنز هم اکنون در دسترس شما می باشد!

آیا شما یک بازیکن حرفه ای هستید؟ آیا فکر می کنید همه چیز را در مورد این بازی می دانید؟

بسیاری از ترفندهایی که در این بازی گنجانده شده است را تاکنون امتحان نکرده اید و حتی اسم آنها را نشنیده اید!

آیا شما یک مبتدی هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری را در مورد این بازی بدانید:

با استفاده از این برنامه افراد مبتدی در عرض مدت کوتاهی تمامی ترفندها، اصطلاحات و ایتم هایی که مربوط به این بازی می باشد را یاد خواهند گرفت!

امکانات بی نظیر ده ها برنامه در یک برنامه گنجانده شده است و این برنامه را به جامع ترین برنامه در این زمینه تبدیل کرده است!

برنامه دارای دو سطح کلش مبتدی و کلش حرفه ای می باشد که برای تمامی سنین و افراد حتی آنهایی که بسیار حرفه ای می باشند ضروری است

در قسمت کلش مبتدی: شما با انواع نیروها، انواع روش های حمله، انواه آیتم های دفاعی، منابع مورد نیاز برای ساخت منابع و تجهیزات دفاعی در سطوح مختلف، انواع بمب ها، کاربرد هر سلاح و محل قرار گیری آن و راهکارهایی برای بالا بردن تعداد کاپ ها و افزایش تعداد حمله برای به دست آوردن مقدار بسیار زیادی منابع گنجانده شده است!

آموزش تصویری سینک کردن اطلاعات بازی کلش بر روی یک یا چندین دستگاه امری بسیار مهم

هنگامی که گوشی جدیدی می خرید یا می خواهید بازی را بر روی گوشی خود ذخیره نمایید یا بر روی چندین گوشی و تبلت به صورت همزمان بازی را اجرا نمایید این آموزش تصویری کاملا به درد شما می خورد!

کلش پیشرفته و آموزش ها و ترفندهایی که تاکنون مشاهده نکرده اید!

در سطح فعلی که شما هستید چه کارهایی باید انجام دهید تا سریعتر پیشرفت کنید؟

توضیح کامل و تصوری تمامی اتک هایی که در این بازی به کار می رود به همراه تمامی اصطلاحات فوق حرفه ای آن!

راه هایی بسیار آسان و کاملا عملی به همراه تصاویز برای به دست آوردن الماس در این بازی (چندین روش مختلف و عملی)

دیوارهای خود را به چه صورت بچینید تا دیگران به شما حمله نکنید و در سطح فعلی باید از چه نوع تجهیزات و آیتم های دفاعی استفاده نمایید؟

توضیح کامل تمام نیروهای دفاعی و برجک ها به همراه قدرت حمله و سلامتی آنها در تمامی سطوح و تاون هال مورد نیاز برای ارتقا هر کدام از آیتم های دفاعی و نیروها!

چگونه حمله کنیم تا به حداقل نیروها بتوانید کاپ مثبت به دست آوریم و منابع بیشتری را غارت کنیم؟

معرفی انواع حمله ها به صورت تصویری و توضیحات کامل و بسیار دقیق مانند: فول آرچر، آرچر جاینت، آرچر گابلین، والکری، پکا و نحوه استفاده درست و صحیح از هیلر در هنگام حمله ها!

هزینه ساهت تمامی نیروها، بهترین نیرو برای حمله، تشخیص نقشه مناسب در جنگ های مولتی پلیر برای حمله و غارت مقدار بسیاری منابع، آموزش های کاربردی در حمله های تک نفره یا سینگل پلیر و هزاران مورد دیگر!

لوت (منابع) جایزه چیست و چه کاربردی دارد؟

در این بخش از برنامه نقشه های تمامی تاون هال ها (خانه اصلی) از سطح ۱ تا سطح ۱۰ را در برنامه به همراه تمامی تصاویر و چندین مپ بی نظیر و مختلف که می توانید در هر سطحی که هستید از آنها استفاده نمایید و ببینید که به صورت جادویی چه تاثیر بسیاری بر روی بازی شما خواهند داشت و دیگر کسی به شما حمله نخواهد کرد. این بخش برنامه یکی از مهمترین و جذاب ترین بخش های آن می باشد و نقشه هایی که در برنامه قرار گرفته است بهترین و کمیاب ترین نقشه های ممکن برای هر سطح می باشد!

سینا قربانی بازدید : 383 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

WhatsApp Messenger نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان اس ام اس دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس ها و ویدئو ها را ارسال کنید.

برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد.

ویژگی های دیگر برنامه :

– امکان چت گروهی

– امکان چت با کشور های دیگر بدون هیچ هزینه ای

– بدون نیاز به یوزرنیم و پسورد : WhatsApp از شماره شما استفاده می کند

– استفاده از کانتکت های گوشی

– مسیج های آفلاین

برنامه WhatsApp Messenger امروزه در میان تمامی کاربران ایرانی استفاده می شود و یکی از دلایلی که این مسنجر را به یکی از بهترین ها تبدیل کرد رابط کاربری آن و محیط برنامه می باشد که ساختاری بسیار ساده و در عین حال سریع دارد! به گونه ای که این مسنجر از دیدگان بسیاری از کاربران بسیار سریعتر و کاربردی تر از برنامه هایی مانند وایبر و لاین می باشد. کار با این برنامه بسیار راحت می باشد و هر زمان که گوشی خود را عوض کرده باشید بازهم به راحتی می توانید با وارد کردن شماره خود و ارسال عددی که برنامه برای شما می فرستد اکانت خود را بازیابی نمایید و اکانت قبلی خود بر روی گوشی جدید را فعال سازید! اگر شما هم به دنبال یک مسنجر بی نظیر، ساده، سریع و کاربر پسند می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تغییرات این نسخه:

– طراحی محیط جدید
– قابلیت تماس رایگان به واتس اپ اضافه شد

سینا قربانی بازدید : 343 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

Work Item Studio پیشنهاد ویژه اندرویدکده11 | دانلود بازی ، برنامه های " target="_blank">اندرویدکده11 | دانلود بازی ، برنامه های برای افراد پرمشغله و فراموش کار

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد پر مشغله هستید که روزانه باید کارهای متعدد و مختلفی را انجام دهید قطعا به برنامه Work Item Studio نیاز پیدا خواهید کرد. حتما تا به حال در شرایطی قرار گرفته اید که برای مثال کار مهمی را فراموش کرده و دیگر فرصت انجام آن را نداشته باشید؛ گاهی اوقات این فراموشی، مشکلات بزرگی را به وجود می آورند که جبران ناپذیر نیز می باشند.

اما ما پیشنهاد فوق العاده ای با نام Work Item Studio برای شما داریم. شما به کمک این برنامه دیگر کارهای خود را نتنها فراموش نمی کنید بلکه دقیقا سر موعد مقرر، آن ها را به مرحله اجرا می رسانید.

Work Item Studio این امکان را به شما می دهد که برنامه های خود را ایجاد و برای هر کدام ساعت و روزی را معین نمایید. به کمک این برنامه شما می توانید لیست کاملی از کارهای خود را در طول هفته مشاهده نمایید و زمان و مکان آن را تغییر دهید.

ویژگی های Work Item Studio:

– امکان ایجاد کار های مختلف در طول هفته

– امکان تنظیم روز و ساعت برای کارهایی که قرار است انجام دهید

– نمایش لیست کاملی از برنامه خود در طول هفته

سینا قربانی بازدید : 828 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

 

سلام بوسیله روبات جملک قادر خواهید بود در مدت زمان کمی خود را تبدیل به یکی از کاربران برتر جملک کنید .

یکی از کاربرانی که بوسیله این روبات پر طرفدار بود کاربر REZAA بود که الان به یکی از کاربران محبوب جملک تبدل شده است .

همچنین با افزایش تعداد دنبال کننده های خود میتوانید محصولات و یا وبسایت های خود را در پست هایتان تبلیغ کنید و از این راه هم کسب درامد کنید...

شما با پرداخت مبلغ ناچیز 5000 هزار تومان صاحب روبات قدرت مند و پر طرفدار جملک میشید + آموزش گام به گام استفاده از روبات .

 

بعد از پرداخت موفق لینک دانلود بلافاصله به ایمیل شما نمایش داده خواهد شد همچنید در همان لحظه لینک دانلود نمایش داده میشه.

 

 

قیمت 5 هزار تومان

 بعد از خرید لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
سینا قربانی بازدید : 301 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

GuitarTapp PRO – Tabs & Chords

۲٫۷۹ دلار قیمت در گوگل پلی!

امتیاز ۴٫۷ ستاره در گوگل پلی!

GuitarTapp PRO – Tabs & Chords یک برنامه فوق العاده و بی نظیر در زمینه گیتار می باشد که برای اندروید منتشر شده است و در گوگل پلی استور با قیمت ۲٫۷۹ دلار به فروش می رسد و دارای امتیاز ۴٫۷ ستاره می باشد. امروز ما در اندرویدکده نسخه فول و خریداری شده برنامه را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده ایم تا نهایت استفاده را از برنامه ببرید. جالب است بدانید این برنامه برنده جایزه یکی از بهترین برنامه های نواختن گیتار در سال ۲۰۱۱ شده است! کتاب های نواختن آهنگ خود را دور بیاندازید و این برنامه را جایگزین تمامی کتاب های فرسوده و دست و پا گیر نمایید. در این برنامه بیش از ۵۰۰ هزار آهنگ برای نواختن توسط شما وجود دارد که روزانه بر تعداد آنها افزودی می شود. فرهنگ لغت، آکوردها، باس، درام و … با قابلیت ذخیره سازی بر روی کارت حافظه، ایجاد setlists، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و ساخت MP3 همه از ویژگی های بی نظیری است که این برنامه فوق العاده در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی هایی که برنامه GuitarTapp PRO در اختیار شما قرار می دهد

– بیش از ۵۰۰ هزار آهنگ مختلف در سبک های متفاوت

– پیشنهادهای مختلف برای هر جستجوی شما

– تغییر واژه های کلیدی به دلخواه شما

– مترونوم جدید

– یافتن آهنگ در شبکه های اجتماعی

– پشتیبانی از حالت افقی و عمودی

– قابلیت بازکردن فایل های صوتی

– تغییر اندازه فونت ها

– پشتیبانی از بلوتوث، هندزفری و …

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سینا قربانی بازدید : 376 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)
***** توجه مهم *****
امکان انجام عملیات بانکی با کلیه کارت های شتابی بدون نیاز به داشتن حساب تجارت
برای عملیات انتقال کارت به کارت نکات زیر را باید درنظر گرفت:
- کارت مبدأ باید تجارت باشد و در بخش حسابها و کارتها تعریف شده باشد.
- انتقال کارت به کارت فقط در بستر اینترنت قابل انجام است.
- برای انتقال کارت به کارت ابتدا رمز موبایل بانک مربوط به حساب آن کارت که از بانک گرفته اید و سپس در مرحله بعد رمز دوم کارت را باید وارد کنید.
سینا قربانی بازدید : 468 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

TTPOD یکی از برنامه های موزیک پلیر قوی اندروید است که با قابلیت های بسیاری که دارد گوش دادن موسیقی را بسیار ساده تر و با امکانات بیشتری برای شما فراهم میکند. از قابلیت های این نرم افزار میتوان به پخش موسیقی از طریق فولدر های داخل گوشی علاوه بر دسته بندی بر اساس نام خواننده و آلبوم و همچنین قایلیت تغییر اکولایزر و امکانات بسیار زیادی از جمله تعیین sleep time برای گوش دادن موسیقی قبل از خواب که قابلیت تنظیم قطع شدن موزیک در زمان خاص در اختیار شما قرار میدهد.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

– تغییر اکولایزر با قابلیت های بسیار

– دسته بندی موزیک ها با توجه به فولدری که فایل ها در آن قرار دارند

– قابلیت دسته بندی بر اساس نام خواننده و نام آلبوم

– قابلیت تغییر tag ( نام خواننده ، آلبوم و…) در خود نرم افزار

– قابلیت shake mode (کنترل با تکان دادن گوشی)

– قابلیت sleep time

– ۳ تم بسیار زیبا

تغییرات نسخه جدید:

– قابلیت پخش فایل هایی با فرمت های MP3، MP4 / M4A، WMA، FLAC و APE با کیفیت بسیار بالا

– محیط سفارشی سازی شده و گرافیکی بی نظیر

– قابلیت نمایش دقیق متن ترانه ها در برنامه

– تجربه به کار بردن به عنوان یکی از بهترین پلیرهای صوتی اندروید

– امکانات جدید و بی نظیر دیگر به زودی در آپدیت های بعدی برنامه اضافه خواهند شد!

سینا قربانی بازدید : 241 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

یکی از بهترین و قدرتمند ترین فایل منیجرهای اندروید

دارای امکانات فراوان و کاملا رایگان

به جدیدترین نسخه آپدیت شد

فایل منیجر قدرتمند ES File Explorer File Manager بیش از ۳۰۰ میلیون بار دریافت شده است. همچنین این فایل منیجر جزو بهترین برنامه های مدیریت فایل ها در گوگل پلی به شمار می آید. این فایل منیجر دارای امکانات کاملا رایگان و بسیار کامل است. از ویژگی های اصلی آن می توان به مدیریت فایل، مدیریت برنامه ها، بستن برنامه ها، اتصال مستقیم به سرویس های ابری و فضاهای مجازی، اف تی پی اشاره کرد.

ویژگی ها:

امکان ویرایش، کپی، چسباندن، اشتراک گذاری، انتقال و حذف فایل

پشتیبانی از فایل های zip و rar

امکان مدیریت از راه دور

نمایش آیکون اصلی برنامه ها

دسترسی به ریشه

اتصال مستقیم به فضاهای مجازی

تغییرات این نسخه:

– اضافه شدن پلاگین های جدید

– قابلیت پخش موسیقی سریع و کلیدهای بیشتر

– اسکن سریع

– بهبود مشکلات

سینا قربانی بازدید : 600 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

برنامه لاگاترام Lagatgram – Telegram mod

نسخه مود شده برنامه تلگرام با قابلیت های اضافی

Lagatgram نام نسخه ای مود شده از برنامه تلگرام می باشد که علاوه بر تمام امکانات برنامه معروف تلگرام، دارای قابلیت هایی بیشتر و اضافی می باشد که تجربه ای بی نظیر از کار با این مسنجر را برایتان به وجود خواهد اورد.

سینا قربانی بازدید : 423 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

دسترسی به بزرگترین آرشیو موزیک های رسمی در جهان

قویترین آرشیو موسیقی جهان در دستان شما

SoundCloud بزرگترین و کاملترین وبسایت اشتراک و پخش ابری فایل‌‌ های صوتی میباشد که امکان آپلود فایل‌ های صوتی و ضبط صدا و قرار دادن در سرور این سایت جهت پخش و اشتراک گذاری به صورت رسمی در فضای وب را ارائه می کند . ساوندکلاود یک گنجینه عظیم از فایل های صوتی است که به یوتیوب موزیک نیز معروف میباشد . شما بدون نیاز به دانلود فایل ها انواع مختلف از موزیک ها را به صورت آنلاین گوش کنید و از پادکست های موجود نیز لذت ببرید . نرم افزار اندرویدی این وبسایت نیز با همان امکانات سایت و با نام SoundCloud – Music & Audio منتشر شده است . هم اکنون میلیون ها نفر از خدمات رایگان ساندکلود برای گوش دادن به موسیقی و فایل های صوتی استفاده میکنند . در هر جایی باشید به کمک این نرم افزار به جدیدترین موزیک های دنیا خوانندگان مطرح جهان و حتی خوانندگان ایرانی در موضوعات هیپ هاپ , کلاسیک , الکترونیکی , هاوس , داب استپ و … دسترسی خواهید داشت . علاوه بر شنیدن موزیک ها در صورتی که نکته ای قایل بیان داشتید میتوانید در قسمت نظرات موزیک موبوطه ارسال کرده و هنرمند خودتان را همراهی کنید . هم اکنون این نرم افزار بیش از ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ بار از مارکت های رسمی دانبود شده است .

ویژگی های کلیدی SoundCloud – Music & Audio :

– جستجو در بین فایل های صوتی و موسیقی

جستجوی مستقیم آهنگ، هنرمندان و کاربران دیگر

– دنبال کردن و اشتراک گذاری آثار هنرمندان و دوستان خود

– گوش دادن به موسیقی خاص از ژانری خاص

– گوش دادن به موسیقی از طریق دیتا یا WiFi

– پخش و توقف و رد کردن موسیقی تنها با لمس صفحه نمایش

عضویت و ورود با استفاده از حساب فیسبوک و گوگل پلاس

– قابلیت ضبط کردن فایل های صوتی و اشتراک گذاری در فیسبوک و توییتر

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 262
  • کل نظرات : 127
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 2250
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,115
  • بازدید ماه : 1,115
  • بازدید سال : 25,349
  • بازدید کلی : 371,865