loading...
اندرویدکده11 | دانلود بازی ، برنامه های اندروید ، نرم افزار و بازی HD
آخرین ارسال های انجمن
سینا قربانی بازدید : 299 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

Zombie Frontier 3 بازی “خط مقدم زامبی” یک بازی بسیار مهیج ، جذاب و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی پر آوازه FT Games ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک خیره کننده سه بعدی با حضور کاراکتر ها و موجودات حیرت انگیز و پر از جذابیت و همچنین گیم پلی شوتر اول شخص نفس گیر و بی نهایت کاربر پسند توانسته است کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده و یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان و طرفداران پر و پا قرص سبک شوتر اول شخص می باشد. شایان ذکر است که سری سوم از این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره فوق العاده ۴٫۴ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی گردیده است.

هم اکنون شاهد عرضه قسمت جدیدی بازی پر مخاطب خط مقدم زامبی هستیم. یک ویروس آخرالزمانی به انتشار رسیده و سراسر جهان پر از زامبی های در حال پرسه زدن شده است. به عنوان یک بازمانده ی سرسخت همه چیز بسته به شماست که بتوانید از مراحل چالشی بازی عبور کرده و با از پای در آوردن موجودات عجیب آخرالزمانی مسیر خود را ادامه دهید. این بازی یک عنوان فوق العاده مهیج و سراسر اکشن در حال و هوای بازی های شوتر اول شخص است که حاصل تلاش سازتده ی بازی های مشهوری چون Zombie Frontier و Zombie Assault: Sniper نیز می باشد. به یاد داشته باشید که انگشتان همیشه بر روی ماشه باشد و هرگز غفلت نکنید.

ویژگی های اصلی بازی :

– گرافیک سه بعدی خیره کننده و شگفت انگیز پر از جزئیات بصری خارق العاده و شایسته تقدیر

– صداگذاری و موسیقی عالی

– تعداد کثیری از دشمنان منحصر به فرد

– طراحی مراحل به شکل خلاقانه

– مود های گیم پلی مختلف و متعدد

– شامل اسلحه خانه ای پر از سلاح های بی نظیر

– سیستم آپگرید ویژه برای سلاح های تان

– ماموریت های اختصاصی

سینا قربانی بازدید : 143 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

(اندرویدکده11" href="http://www.androidkade11.ir">تنها در androidkade11.ir)بازیVainglory  یک خودستایی بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی super evilmegacorp برای دستگاه های اندرویدی است که با نصب آن برروی موبایل اندرویدی خود می توانید تجربه ی یک نبرد آنلاین نفس گیر را به ارمغان بیاورید! یک اتصال اینترنتی مناسب لازمه ی ورود شما به دنیای بزرگ وین گلوری است! دنیایی که خلق آن به کمک موتور گرافیکی اویل انجین حدودا دو سال از استودیوی سازنده زمان برده، یعنی مدت زمانی که برای ساخت یک عنوان کنسولی لازم است! بله.. شما در نقش انواع شخصیت های قوی با در دست گرفتن سلاح های سنگین نبردهای خود را آغاز خواهید کرد و تمامی دشمنان را از بین می برید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید. دو تیم سه نفره با هم مبارزه میکنند و برنده ی بازی صاحب مرکز فرماندهی دشمن خواهد بود! باید‌ بتوانید از برج های مراقبت، موجی از دشمنان عبور کنید و طی بازی امتیاز و آپگرید‌های متعددی دریافت کنید تا با سلاح‌های پر قدرت‌تری دشمن را نابود کنید! اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و نقش افرینی هستید تحت هیچ شرایطی بازی Vainglory را از دست ندهید.

سینا قربانی بازدید : 93 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

بازی زیبای Dark Meadow که نسخه کرک شده ان اکنون برای اندروید عرضه شده است این بازی از داستان خارق العاده ای و همچنین گرافیک زیبایی برخوردار میباشد داستان بدین قرار است شما در بیمارستان santiago از خواب بیدار میشوید و همه چیز تغییر کرده است! یک بیرمرد را ملاقات میکنید که از وجود جادوگران به شما خبر میدهد حال ادامه داستان را خودتان بازی کنید تا راز این بازی را کشف کنید!  

به منظور راحتی شما کاربران عزیز این بازی حد الامکان فشرده شده است تا در دانلود دیتا مشکلی نداشته باشید!

عکس های بی نظیر بازی در ادامه مطلب!

سینا قربانی بازدید : 339 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

اجرا بازی فقط به صورت آنلاین

وارد مسابقه شوید و در برابر هزاران بازیکن در مسابقات آنلاین ظاهر شوید. در تورنمنت های روزانه و هفتگی شرکت کنید تا امتیاز بدست آورید. بیش از ۳۰ سلاح، زره و تجهیزات مختلف از جمله هفت تیر ها، تفنگ ها، مسلسل، نارنجک، گاز دود زا و تلسکوپ!

قبل از اینکه وارد مسابقات آنلاین شوید، با بازی در حالت زنده ماندن و یا مسابقه با کامپیوتر در حالت آفلاین، مهارت های تیر اندازی خود را بالا ببرید، زیرا مسابقات آنلاین محل بازیکنان بسیار ماهر و بی رحمی از سراسر دنیا است که تا آخرین لحظه برای رسیدن به پیروزی با شما خواهند جنگید و لحظه ای از شما غافل نخواهند شد!

در این بازی باید اوج مهارت های تیر اندازی و جنگی خود را نشان دهید تا بتوانید در سه حالت بازی موفق شوید و در دنیای رقابت با تیر اندازان خبره از سراسر دنیا زنده بمانید. این بازی با گرافیک بسیار جذاب و سه بعدی خود، سیستم قدرتمند آنلاین و بازه متنوع و گسترده ی تجهیزات جنگی به شما این امکان را می دهد تا با دوستان خود بازی کنید و آنها را به مبارزه دعوت کنید!

ویژگی های Deadlock-online:

– گرافیک سه بعدی زیبا و جذاب

– مسابقات چند نفره آنلاین تا ظرفیت ۸ بازیکن

– سیستم مهمات قدرتمند شامل تجهیزات جنگی مختلف و زره.

– ۳ حالت بازی در اجرا شامل مسابقه تا حد مرگ، مسابقه تیمی تا حد مرگ و تصرف و محافظت

– ۳۰ رتبه که در هر رتبه جوایزی دریافت می کنید.

– تورنمنت های آنلاین غیر همگام – به طور خودکار وارد تورنمنت های روزانه و هفتگی می شوید تا با پیروزی، امتیازاتی بدست آورید که در باز کردن سلاح ها و آیتم های جدید می توانید از آنها استفاده کنید.

– ۷ نقشه

– حل مشکل برخی دکمه ها که روی بعضی دستگاه ها کار نمی کردند.

– ارتقا اندازه منو در دستگاه های کوچکتر

– حل مشکلی که امتیازات بدست آمده برخی مواقع در همان لحظه روی اسلحه خانه ظاهر نمی شدند.

سینا قربانی بازدید : 67 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

Sonic Dash 2: Sonic Boom

نسخه فول آنلاک و خریداری شده بازی!

جدیدترینبازی سونیک منتشر شده برای اندروید!

Sonic Dash 2: Sonic Boom یک بازی فوق العاده می باشد که برای اندروید منتشر شده است و بدون شک جدیدترین و یکی از بهترین سری های سونیک می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. بازی در گوگل پلی استور دارای امتیاز ۳٫۹ ستاره می باشد و امروز ما در اندرویدکده نسخه فول و خریداری شده بازی را برای شما قرار داده ایم تا هیچگونه هزینه اضافی برای ادامه مراحل پرداخت نکنید و از بازی نهایت لذت را ببرید!

در این بازی دونده بی پایان جدید و بی نظیر شما با گروهی جدید از شخصیت های معروف تلویزیونی آشنا خواهید شد و بدون شک یکی از بهترین بازی های سونیک را تجربه خواهید کرد!

جهان جدید، چالش های جدید و شخصیت های بی نظیر به همراه آیتم های بی نظیری که در بازی قرار گرفته اند همگی تجربه یکی از بهترین سری های سونیک را در اختیار شما قرار خواهند داد!

– مسابقه و بازی کردن با بیش از ۳ شخصیت مختلف

– از بند باز کردن قدرت ها و آیتم های شگفت انگیز جدید

– جهان بی نظیر ۳ بعدی به همراه گرافیک بی نظیر

– موسیقی متن و صداگذاری محشر بازی

– جمع آوری آیتم های جادویی مختلف

– جن های جادویی جدید

– دستاوردهای مختلف روزانه

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

سینا قربانی بازدید : 305 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

انجام بازی های دو و میدانی در محیط سه بعدی با گرافیک بالا

قیمت در گوگل پلی ۱٫۵ یورو

Athletics 2: Summer Sports مجموعه بازی رشته دو و میدانی است که شامل چندین شاخه مختلف میشود و به تازگی بر روی گوگل پلی قرار گرفته است . در این بازی ورزش های المپیک را در یک محیط واقعی سه بعدی از طریق ۳۰ واقعه و ۵ مسابقه به خوبی تجربه کنید . حریف کامپیوتری خود و دوستاننتان در سراسر جهان را در این بازی به چالش بکشید . این بازی به شما اجازه میدهد تا لذت انجام ۱۲ مسابقه دویدنی و ۴ بازی دوچرخه سواری و ۴ بازی تیر اندازی و ۶ بازی شنا و … را  در گوشی و تبلت اندرویدی حس کنید . بدون بزرگنمایی گرفیک بازی به قدری واقع گرایانه طراحی شده است که شما خودتان را در سالن مسابقات المپیک خواهید دید . در کنار گرافیک خارق العاده صدا گذاری عالی و جلوه های ویژه بصری نیز خودنمایی میکنند . گیم پلی بازی برا هر دو کاربر ساده و حرفه ای طراحی شده است شما برای انجام عالی بازی نیاز به انگشتانی سریع و بی عیب و نقص دارید و برای بدست آوذن مدال قهرمانی باید استراتژی خاص خودتان را داشته باشید .همچنین بازی قابلیت انجام دو نفره را دارد و در این حالت صفحه نمایش را برای کاربران تقسیم میکند . برای ورزشکاران بازی نیز از ۳۰ کشور مختلف استفاده شده است .

ویژگی های بازی Athletics 2: Summer Sports :

– دارای ۳۰ رویداد جداگانه

– دارای ۵ مسابقه

– گرافیک خارق العاده

– صداگذاری و جلوه های ویژه بصری

– گیم پلی بی نقص

– اشتراک گذاری امتیازات با دوستان

– مناسب رده سنی ۳+ سال

لیست رشته های ورزشی موجود : دو ۱۰۰ متر – دو ۱۱۰ متر با مانع – دو ۴۰۰ متر – دو ۴×۱۰۰ متر – دو ۱۵۰۰ متر – پرتاب چکش – پرتاب نیزه – پرتاب دیسک – پرش طول – پرش با نیزه – تیراندازی ۲۵ متر – تپانچه ۲۵ متر – دو ۵۰۰ متر – دو ۱۰۰ متر – شنا ۵۰ متر  شنا ۱۰۰ متر – شنا ۲۰۰ متر – شنا ۴ در ۱۰۰ متر و …

سینا قربانی بازدید : 107 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

گرافیک اتومبیل ها بی نظیر است !

JDM Drift Underground: امروز قصد داریم شما با با یکی از کمیاب ترین و گمنام ترین بازی های اندروید آشنا سازیم که بر خلاف زیبایی و جذابیت بازی، مورد توجه سایت های اندرویدی ایرانی قرار نگرفته است مسیر ها وجاده های بازی کاملا منحصر به فرد و دیده نشده ساخته و پرداخته گردیده اند. از همان ابتدای بازی قادر هستید که خودرو خود را سفارشی سازی نموده و آیتم ها و، رنگ ها آپرگرید ها، پاور آپ ها و ظواهر اتومبیل های خود را از این رو به آن رو کنید. با ادامه مراحل بازی متوجه خواهید شد که برخی از این موارد، برایتان قفل هستند. و باید با کسب امتیازات بیشتر و به دست آوردن افتخارات متعدد در هر مرحله و یا به صورت کلی، آن ها را آنلاک نمایید.

در هر مسابقه پول و سکه دریافت خواهید کرد که مسیر را برای رساندن قدرت اتومبیل به حد اکثر و زیبا سازی و سفارشی سازی آن، هموار میسازند. در این نسخه از بازی سازنده بازی به رفع مشکلات بازی پرداختهاست محیط و گیم پلی بازی به صورتسه بعدی و گرافیکی به صورت اچ دی طراحی شده است.

ویژگی های JDM Drift Underground:

– گرافیک زیبا و اتومبیل های بسیار چشم نواز که به زیبایی شبیه سازی شده اند.

– امکان بالا بردن قدرت و سرعت ماشین ها و سفارشی سازی ظاهری هر یک به طور گسترده

– گیم پلی متفاوت و بی سابقه بازی

سینا قربانی بازدید : 67 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

Lara Croft: Guardian of Light

۱٫۹۹ دلار قیمت در گوگل پلی!

SQUARE ENIX خالق بازی!

Lara Croft: Guardian of Light یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که توسط شرکت SQUARE ENIX برای اندروید منتشر شده است و در گوگل پلی با قیمت ۱٫۹۹ دلار به فروش می رسد که امروز ما در اندرویدکده نسخه فول و خریداری شده بازی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم و می توانید به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت بازی را نصب و اجرا نمایید. این نسخه از لارا کرفت سری جدید آن می باشد و با گرافیک بسیار بالاتر، گیم پلی بهتر و داستان بیشتر و طولانی تر برای اندروید منتشر شده است تا طرفداران این ژانر را شگفت زده نماید. در این بازی لارا برای پیدا کردن مقبره های بیشتر و ماجراجویی های بیشتر قصد دارد تا به Yucatan سفر کند و زمانی که خیلی دیر شده است تازه او متوجه می شود که با آمدن به این مکان اشتباه بزرگی را مرتکب شده است! این مکان توسط نیروهای شیطانی اشغال شده است و لارا نیز پیگر داستان شده است و مایل است هر جوری که شده داستان این جزیره را به پایان برساند، اکنون کار او بسیار دشوار شده است و باید با نیروهای شیطانی مبارزه نماید تا ماجراجویی خود را به پایان برساند. لارا با تحقیق بیشتر در مورد این مکان پی می برد که تنها یک جادو قدیمی در مکانی در اواسط جنگل ها وجود دارد که می تواند شیطان را برای همیشه نابود کند و آرامش را به این جزیره بازگرداند. اگر شما هم علاقه مندان بازی هایی با گرافیک کنسولی، گیم پلی بی نظیر و داستان عالی و درگیر کننده می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

سینا قربانی بازدید : 274 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

Night Vigilante یک بازی ماجراجویی با داستان بسیار زیبا برگرفته از رمانی با همین نام می باشد که توسط کمپانی Kedoo طراحی و منتشر شده است. این بازی جذاب به صورت کاملا رایگان در مارکت گوگل عرضه شده و طرفدارن بسیاری به خود جذب کرده است. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی هستید و باید برای نجات شهر و پیدا کردن سرگذشت خود بکوشید. شما می توانید با کسب امتیاز در بازی شخصت خود را سفارشی سازی نمایید و ویژگی های جدیدی به آن اضافه نمایید.

شما باید برای برقراری نظم قدیمی به شهر خود و پیدا کردن سرگذشت خود در برابر قاتلین، جادوگران و انسان های فاسد بچنگید. با شکست دادن هر یک از آن ها و عبور از هر مرحاه قدرت شما افزایش می باشد و در مقابل ماموریت های سخت تری در پیش روی شما قرار گرفته است. برای مبارزه با دشمنان باید یک استراتژی هوشمندانه طراحی کنید و با تمام قدرت در برابر آن ها بایستید. اکنون زمان آن رسیده است تا عدالت را به شهر برگردانید.

بازی Night Vigilante دارای گرافیک سه بعدی و با کیفیتی می باشد که همراه با یک داستان جذاب و صداگذاری های حرفه ای می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود نماید.

ویزگی های Night Vigilante:

– گرافیک باورنکردی و سه بعدی

– سیستم مبارزه بسیار حرفه ای

– دریافت لباس های جذاب برای شخصیت های خود

– دارای طیف گسترده ای از انواع لباس های برای افزایش قدرت

– مبارزه در بیش از ۲۰ محیط مختلف

– انجام دادن حملات کوچک اما شکننده

– داستان غنی و جذاب

سینا قربانی بازدید : 258 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

به بازی فرمانده آهنین خوش آمدید: برنده همه چیز را می برد و بازنده باید از بین برود.

این بازی یک بازی جدید جهانی در سبک استراتژی است که در آن شما نقش فرمانده بزرگی را دارید که باید در برابر دشمنان همراه با متحدین خود در دنیا بجنگید تا سلطنت دنیا را بدست آورید. پیمان دوستی ببندید، تانک تولید کنید، دشمنان را از بین ببرید، دفاع خود را ارتقا دهید و مقر دشمنان را تسخیر کنید تا به قوی ترین فرمانده تبدیل شوید!

شهر خود را بسازید و در برابر دشمنان از آن دفاع کنید. با تانک های کاملا زرهی و دیگر تجهیزات نظامی یک ارتش قوی تشکیل دهید. یک امپراطوری بسازید و مرز های آن را در این بازی گسترش دهید. تانک ها و پیاده نظام ها را به نبرد بفرستید. به شهر های دشمنان حمله کنید، و بنا ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. منابع بدست آورید و آنها را در نبر به غنیمت ببرید. با دیگر بازیکنان پیمان اتجاد ببندید و در برابر دشمنان مشترک بجنگید. شهر خود را گسترش داده و شخصیت ها را ارتقا دهید. برای تولید لوازم پیشرفته تر، به فناوری های جدید دست پیدا کنید.

ویژگی های بازی:

– سیستم ترجمه جهانی بازی اجازه می دهد تا با دوستان خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید

– با آموزش تانک های قوی یک شهر نفوذ ناپذیر ایجاد کنید

– با دیگر بازیکنان از سراسر جهان متحد شوید و برای افتخار بجنگید

– برای تبدیل شدن به رییس جمهور یک کشور، مقر آن را تسخیر کنید

– فرمانده خود را ارتقا دهید

– برای بردن نبر به دنبال فرماندهان دشمن بروید، به آنها حمله کنید و آنها را به دار بیاویزید.

– با مواضع دفاعی پیشرفته و استراتژی های جنگی از شهر خود دفاع کنید.

– برای پشتیبانی از شهر و ارتش خود، منابع مختلف جمع کنید

– در رویداد های مختلف شرکت کنید تا پاداش های بزرگی را به صورت رایگان بدست آورید

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 262
  • کل نظرات : 127
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 2250
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,117
  • بازدید ماه : 1,117
  • بازدید سال : 25,351
  • بازدید کلی : 371,867