loading...
اندرویدکده11 | دانلود بازی ، برنامه های اندروید ، نرم افزار و بازی HD
آخرین ارسال های انجمن
سینا قربانی بازدید : 143 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

(اندرویدکده11" href="http://www.androidkade11.ir">تنها در androidkade11.ir)بازیVainglory  یک خودستایی بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی super evilmegacorp برای دستگاه های اندرویدی است که با نصب آن برروی موبایل اندرویدی خود می توانید تجربه ی یک نبرد آنلاین نفس گیر را به ارمغان بیاورید! یک اتصال اینترنتی مناسب لازمه ی ورود شما به دنیای بزرگ وین گلوری است! دنیایی که خلق آن به کمک موتور گرافیکی اویل انجین حدودا دو سال از استودیوی سازنده زمان برده، یعنی مدت زمانی که برای ساخت یک عنوان کنسولی لازم است! بله.. شما در نقش انواع شخصیت های قوی با در دست گرفتن سلاح های سنگین نبردهای خود را آغاز خواهید کرد و تمامی دشمنان را از بین می برید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید. دو تیم سه نفره با هم مبارزه میکنند و برنده ی بازی صاحب مرکز فرماندهی دشمن خواهد بود! باید‌ بتوانید از برج های مراقبت، موجی از دشمنان عبور کنید و طی بازی امتیاز و آپگرید‌های متعددی دریافت کنید تا با سلاح‌های پر قدرت‌تری دشمن را نابود کنید! اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و نقش افرینی هستید تحت هیچ شرایطی بازی Vainglory را از دست ندهید.

سینا قربانی بازدید : 93 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

بازی زیبای Dark Meadow که نسخه کرک شده ان اکنون برای اندروید عرضه شده است این بازی از داستان خارق العاده ای و همچنین گرافیک زیبایی برخوردار میباشد داستان بدین قرار است شما در بیمارستان santiago از خواب بیدار میشوید و همه چیز تغییر کرده است! یک بیرمرد را ملاقات میکنید که از وجود جادوگران به شما خبر میدهد حال ادامه داستان را خودتان بازی کنید تا راز این بازی را کشف کنید!  

به منظور راحتی شما کاربران عزیز این بازی حد الامکان فشرده شده است تا در دانلود دیتا مشکلی نداشته باشید!

عکس های بی نظیر بازی در ادامه مطلب!

سینا قربانی بازدید : 262 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

Peter & Wendy in Neverland

۲٫۴۹ دلار قیمت در گوگل پلی!

نصب کاملا آفلاین و تست شده!

Peter & Wendy in Neverland یک بازی فوق العاده زیبا و بی نظیر استراتژی ساخته Anuman می باشد که در گوگل پلی با قیمت ۲٫۴۹ دلار به فروش می رسد و دارای امتیاز متوسط ۳٫۰ ستاره می باشد. امروز در اندرویدکده نسخه فول بازی با قابلیت نصب کاملا آفلاین را برای شما قرار داده ایم تا در نصب و اجرای بازی دچار مشکل نشوید! در این بازی شما باید به مکانی به اسم نورلند سفر کنید، بله درست است اینجا مکانی است که در آن کودکان هیچ وقت بزرگ نمی شوند و هیچ پیشرفتی از خود نشان نمی دهند! در این بازی هدف اصلی شما پیدا کردن گنجینه مخفی پسران گمشده می باشد که در یک کتاب بسیار قدیمی محل آن نوشته شده است و اکنون این کتاب به دست شما رسیده است، تمامی تلاش خود را به کار ببرید، به قسمت های مختلفی که در کتاب نوشته شده است سفر کنید و ماجراجویی خود را برای پیدا کردن یک گنجینه عظیم آغاز نمایید! وارد خانه های ترسناک زیر زمینی شوید، با دشمنان و دزدهای دریایی بسیاری ملاقات کنید، پازل های بی شماری را حل کنید و با هزاران چالش دیگر که در این بازی در پیش و روی شما قرار دارد دست و پنجه نرم کنید! اگر شما هم علاقه مند بازی های فکری و ماجرایی چالش برانگیز می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

سینا قربانی بازدید : 41 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

استراتژیک و نقش آفرینی با چاشنی مدیریت زمان!

پادشاهی سرزمین تان تا چه اندازه با شکوه عظمت و جلال است؟! یک پیشگویی باستانی انتشار می یابد… روزی از همین رزوها اژدهایان قدرتمندی در آینده نه چندان دور سرزمینتان را پیدا خواهند کرد و آن را به عنوان قلمرو خود بر می گزینند و مدعی تصاحب آن می گردند. روزگاری می گذرد و پیش گویی، به واقعیت تبدیل می گردد. حال فقط و فقط شجاع ترین و دلیر ترین مردان از میان رهبران قبایل قادر هستند که رابطه صلح آمیز و دوستانه ای میان انسان ها و اژدهایان باستانی به وجود آورند!

در این بازی به کاوش و سیاحت بپردازید، عناصر و افراد و قهرمانان افسانه ای را گرد هم آورید و به داد و ستد و بازرگانی مشغول شوید تا بتوانید نیرو های خود را تجهیز و نگه داری کنید. زمان آن رسیده که در ماجراجویی های خود به ملاقات فالگیر ها و کشیش های افسانه ای در بیشه زار ها بروید و با اجنه و غول های آدمخوار به نبرد بپردازید. در حالی که موجودات عجیب الخلقه ی بی پایان دیگری مبارزه می کنید باید همزمان به جدال زمان محدودتان نیز بروید. بازی Kingdom Tales 2 در ادامه سری اول خود انتشار یافته و با وجود سبک مدیریت زمانی که باید در زمان تایین شده هر مرحله ماموریت خود را به اتمام رسانید و همچنین گیم پلی زیبای این بازی جالب ساعت ها سرگرمی را دستگاه اندروید خود به ارمغان آورید.

ویژگی های Kingdom Tales 2:

– در دنیای بی نهایت بازی با بیش از ۴۵ مرحله خارق العاده به کاوش و چالش بپردازید

– آسایش افراد تحت الامر خود را فراهم سازید

– اکتسابات و امتیازات متعدد بازی را به دست آورید

– به ساکنان سرزمین خود یاری رسانید تا بتواند جامعه خود را از نو بسازند

– گرافیک اچ دی و استثنایی بازی شما به تحیر وا خواهد داشت

سینا قربانی بازدید : 67 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

Sonic Dash 2: Sonic Boom

نسخه فول آنلاک و خریداری شده بازی!

جدیدترینبازی سونیک منتشر شده برای اندروید!

Sonic Dash 2: Sonic Boom یک بازی فوق العاده می باشد که برای اندروید منتشر شده است و بدون شک جدیدترین و یکی از بهترین سری های سونیک می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. بازی در گوگل پلی استور دارای امتیاز ۳٫۹ ستاره می باشد و امروز ما در اندرویدکده نسخه فول و خریداری شده بازی را برای شما قرار داده ایم تا هیچگونه هزینه اضافی برای ادامه مراحل پرداخت نکنید و از بازی نهایت لذت را ببرید!

در این بازی دونده بی پایان جدید و بی نظیر شما با گروهی جدید از شخصیت های معروف تلویزیونی آشنا خواهید شد و بدون شک یکی از بهترین بازی های سونیک را تجربه خواهید کرد!

جهان جدید، چالش های جدید و شخصیت های بی نظیر به همراه آیتم های بی نظیری که در بازی قرار گرفته اند همگی تجربه یکی از بهترین سری های سونیک را در اختیار شما قرار خواهند داد!

– مسابقه و بازی کردن با بیش از ۳ شخصیت مختلف

– از بند باز کردن قدرت ها و آیتم های شگفت انگیز جدید

– جهان بی نظیر ۳ بعدی به همراه گرافیک بی نظیر

– موسیقی متن و صداگذاری محشر بازی

– جمع آوری آیتم های جادویی مختلف

– جن های جادویی جدید

– دستاوردهای مختلف روزانه

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

سینا قربانی بازدید : 67 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

حکومت بر مملکتی واقع گرایانه!

جنگ های استراتژیکی و مدیریتی!

اتحاد با دوستان و دیگر بازیکنان!

گرافیک عالی

این بازی ابر قدرت های استراتژیکی موجود را به زانو در خواهد آورد!

سازندگان بازی Heroes and Empires همه عناصر یک بازی درجه یک را برای شما تدارک دیده اند!

– جنگ های کارتی چشم نواز در حالی که قهرمانان و پیاده نظام با یکدیگر به نبرد می پردازند:

قهرمانان و ارتش خود را در برابر دیگر بازیکنان در جنگ های خونین، وادار به مبارزه کنید. از ورد های جادویی استفاده کنید و سلاح های خود را به روز رسانی نمایید. همچنین قادر هستید استراتژی جدید و اختصاصی خود را برای به زانو در آوردن رقیبان خود ابداع کنید.

– ساخت شهر ها و برج های دفاعی عظیم برای دفع مهاجمان:

پایگاه خود را با به کار گیری طیف عظیمی از برج ها، قلعه ها، خانه های مسکونی و سازه های گوناگون یسازید. ساختمان های ویژه، برتری های استراتژیکی را برایتان به همراه دارند که شکل دهنده سبک بازی شما هستند.

– کشاورزی تعاملی به همراه نظام مملکتی واقعی:

محصولات کشاورزی خود را برداشت کنید و در آمد حاصل از فروش آن را صرف ساخت و ساز ارگان های اداری نمایید. بازی قابلیت جالب مدیریت اقتصادی و چاپ پول و مدیریت عرضه آن در کشور را ارائه می دهد تا بتوانید با رهبری صحیح آن ها کشور خود را قوی تر نمایید.

– کاوش در قاره ها و اقلیم های گوناگون در خط داستانیِ نقش آفرینی و ماجراییِ بیکران بازی:

ماموریت های گشت و گذار را در سراسر جهانی پهناور، به اتمام رسانید و گنجینه های مخفی را در طول هر مرحله پیدا کنید. در سفر ها و سیاحت های خود قهرمانان جدید، و اسلحه های قدرتمندی نیز به دست خواهید آورد.

– حضور طوایف و متحدین در جنگ های وسیع:

– با بازیکنان دیگر، تیم تشکیل دهید و خانواده ایجاد کنید تا در جنگ های جهانی بتوانید منابع و ساز و برگ جنگی تان را به اشتراک گذارده و از منابع دیگران نیز بهره ببرید. دوستی ها و خانواده های جدید تشکیل دهید و دشمنان مشترک خود را به زانو در آورید.

سینا قربانی بازدید : 73 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

گرافیک مسحور کننده به اضافه محیط و عناصر تعاملی بازی !

امتیاز ۴٫۶ در گوگل پلی !

تلفیق سبک اکشن و نقش آفرینی در یک باز استراتژیکی !

Dungeon Crisis: در این بازی قادر هستید چاشنی اکشن مبارزه ای را با عناصر نقش آفرینی و سه بعدی در جهان مادی، تلفیق نمایید. شیوه و سبک و سیاق “برج دفاعی” بازی به علاوه عوامل محیطی تعاملی بدین معنا که محیط و اشیا و پیرامون کاراکتر ها متاثر از حرکات و اعمال شما در بازی تغییر شکل و رفتار می دهند، همگی دست به دست هم داده تا تجربه تکرار نشدنی و بی سابقه ای را از یک بازی نقش آفرینی جدید که هرگز مانند آن را در گوگل پلی مشاهده نکرده اید برای شما به ارمغان اورند.

ویژگی های Dungeon Crisis:

* این بازی در تمامی دستگاه های اندرویدی، چه تبلت و چه گوشی، با هر ورژن از سیستم عامل قابل اجراست.

* رابط کاربری بسیار روان و کاربر پسند و تک لمسی و بی دردسر در هنگام جنگ

* خود را برای حیرت زده شدن از گرافیک مسحور کننده این بازی استراتژیکی آماده کنید. جزئیات بصری بازی به قدری غنی هستند که گویی عناصر بازی در صفحه دستگاهتان زنده گردیده اند.

* به مساف گله های جدیدی از هیولا ها ودشمنان اهریمنی که هر یک به تنهایی شما را به شگفتی وا خواهد داشت، بروید.

* با استفاده از قلعه ها و برج های رهبری، از قلمرو خود در برابر دشمنان محافظت نمایید.

* گزینه های بسیار متنوعی در طول خط داستانی بازی حضور دارند تا بتوانید سیر تکامل و پیشرفت خود را در مراحل و ماموریت ها سرعت ببخشید.

* با کسب دارایی و سرمایه بیشتر قابلیت هایی نظیر : سلاح های قدرتمند، آیتم های متعدد، و اهرم های مدیریتی جدید برای شما آنلاک خواهد شد.

* ساعت ها در حول ماجرا ها و حماسه های این بازی اکشن و نقش آفرینی سرگرم شوید، بر نیرو های شیطانی با شمشیر و جادو غلبه کنید و در نهایت با سرنوشت نهایی خود رو به رو گردید.

سینا قربانی بازدید : 67 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

Lara Croft: Guardian of Light

۱٫۹۹ دلار قیمت در گوگل پلی!

SQUARE ENIX خالق بازی!

Lara Croft: Guardian of Light یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که توسط شرکت SQUARE ENIX برای اندروید منتشر شده است و در گوگل پلی با قیمت ۱٫۹۹ دلار به فروش می رسد که امروز ما در اندرویدکده نسخه فول و خریداری شده بازی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم و می توانید به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت بازی را نصب و اجرا نمایید. این نسخه از لارا کرفت سری جدید آن می باشد و با گرافیک بسیار بالاتر، گیم پلی بهتر و داستان بیشتر و طولانی تر برای اندروید منتشر شده است تا طرفداران این ژانر را شگفت زده نماید. در این بازی لارا برای پیدا کردن مقبره های بیشتر و ماجراجویی های بیشتر قصد دارد تا به Yucatan سفر کند و زمانی که خیلی دیر شده است تازه او متوجه می شود که با آمدن به این مکان اشتباه بزرگی را مرتکب شده است! این مکان توسط نیروهای شیطانی اشغال شده است و لارا نیز پیگر داستان شده است و مایل است هر جوری که شده داستان این جزیره را به پایان برساند، اکنون کار او بسیار دشوار شده است و باید با نیروهای شیطانی مبارزه نماید تا ماجراجویی خود را به پایان برساند. لارا با تحقیق بیشتر در مورد این مکان پی می برد که تنها یک جادو قدیمی در مکانی در اواسط جنگل ها وجود دارد که می تواند شیطان را برای همیشه نابود کند و آرامش را به این جزیره بازگرداند. اگر شما هم علاقه مندان بازی هایی با گرافیک کنسولی، گیم پلی بی نظیر و داستان عالی و درگیر کننده می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

سینا قربانی بازدید : 147 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

مزرعه خود را مدیریت کنید

کسانی که به بازی های مزرعه داری علاقه دارند حتما تا کنون بازی های زیادی را در این سبک امتحان کرده اند. The Magic Farm نیز یک بازی در سبک مزرعه داری می باشد که با توجه به ویژگی های مختلفی که دارد، توانسته است نگاه افراد زیادی را به طرف خود جلب نماید.

شما در این بازی وظیفه دارید مزرعه ای را مدیریت کنید که بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد. وظیفه شما در این بازی از کاشت و برداشت محصولات و تربیت حیوانات شروع شده و به فروش محصولات مزرعه و لبنیات تولید شده از شیر حیوانات ختم می شود. بازیThe Magic Farm حس یک مزرعه دار واقعی را به شما القا می کند و اجازه می دهد که به صورت آزادانه مزرعه خود را مدیریت کنید. وجود آیتم های گوناگون و مختلف در بازی که کاملا در اختیار کاربر می باشد یکی از ویژگی های منحصر به فرد و فوق العاده The Magic Farm به شمار می رود.

ویژگی های The Magic Farm:

– وجود آیتم های مختلف در بازی

– گرافیک قابل قبول

– تربیت حیوانات

– کاشت و برداشت محصولات

– فروش محصولات تولید شده در مزرعه

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 262
  • کل نظرات : 127
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2250
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,144
  • بازدید ماه : 1,144
  • بازدید سال : 25,378
  • بازدید کلی : 371,894