loading...
اندرویدکده11 | دانلود بازی ، برنامه های اندروید ، نرم افزار و بازی HD
آخرین ارسال های انجمن
سینا قربانی بازدید : 299 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

Zombie Frontier 3 بازی “خط مقدم زامبی” یک بازی بسیار مهیج ، جذاب و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی پر آوازه FT Games ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک خیره کننده سه بعدی با حضور کاراکتر ها و موجودات حیرت انگیز و پر از جذابیت و همچنین گیم پلی شوتر اول شخص نفس گیر و بی نهایت کاربر پسند توانسته است کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده و یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان و طرفداران پر و پا قرص سبک شوتر اول شخص می باشد. شایان ذکر است که سری سوم از این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره فوق العاده ۴٫۴ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی گردیده است.

هم اکنون شاهد عرضه قسمت جدیدی بازی پر مخاطب خط مقدم زامبی هستیم. یک ویروس آخرالزمانی به انتشار رسیده و سراسر جهان پر از زامبی های در حال پرسه زدن شده است. به عنوان یک بازمانده ی سرسخت همه چیز بسته به شماست که بتوانید از مراحل چالشی بازی عبور کرده و با از پای در آوردن موجودات عجیب آخرالزمانی مسیر خود را ادامه دهید. این بازی یک عنوان فوق العاده مهیج و سراسر اکشن در حال و هوای بازی های شوتر اول شخص است که حاصل تلاش سازتده ی بازی های مشهوری چون Zombie Frontier و Zombie Assault: Sniper نیز می باشد. به یاد داشته باشید که انگشتان همیشه بر روی ماشه باشد و هرگز غفلت نکنید.

ویژگی های اصلی بازی :

– گرافیک سه بعدی خیره کننده و شگفت انگیز پر از جزئیات بصری خارق العاده و شایسته تقدیر

– صداگذاری و موسیقی عالی

– تعداد کثیری از دشمنان منحصر به فرد

– طراحی مراحل به شکل خلاقانه

– مود های گیم پلی مختلف و متعدد

– شامل اسلحه خانه ای پر از سلاح های بی نظیر

– سیستم آپگرید ویژه برای سلاح های تان

– ماموریت های اختصاصی

سینا قربانی بازدید : 143 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

(اندرویدکده11" href="http://www.androidkade11.ir">تنها در androidkade11.ir)بازیVainglory  یک خودستایی بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی super evilmegacorp برای دستگاه های اندرویدی است که با نصب آن برروی موبایل اندرویدی خود می توانید تجربه ی یک نبرد آنلاین نفس گیر را به ارمغان بیاورید! یک اتصال اینترنتی مناسب لازمه ی ورود شما به دنیای بزرگ وین گلوری است! دنیایی که خلق آن به کمک موتور گرافیکی اویل انجین حدودا دو سال از استودیوی سازنده زمان برده، یعنی مدت زمانی که برای ساخت یک عنوان کنسولی لازم است! بله.. شما در نقش انواع شخصیت های قوی با در دست گرفتن سلاح های سنگین نبردهای خود را آغاز خواهید کرد و تمامی دشمنان را از بین می برید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید. دو تیم سه نفره با هم مبارزه میکنند و برنده ی بازی صاحب مرکز فرماندهی دشمن خواهد بود! باید‌ بتوانید از برج های مراقبت، موجی از دشمنان عبور کنید و طی بازی امتیاز و آپگرید‌های متعددی دریافت کنید تا با سلاح‌های پر قدرت‌تری دشمن را نابود کنید! اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و نقش افرینی هستید تحت هیچ شرایطی بازی Vainglory را از دست ندهید.

سینا قربانی بازدید : 473 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (0)

بکشید تا “رئیس کشتار” شوید!

در بازی KillBoss 2 شما باید در میدان های نبردی که تا به حال مانند آن ها را حتی به خواب هم ندیده اید حاضر شوید و بجنگید و بجنگید تا دشمنان وحشی! خود را شکست دهید. دشمنان شما غول های بی شاخ و دم و حقه باز های قدری هستند که منتظر یک اشتباه می باشند تا شما را کام مرگ بکشانند.

شما می توانید سرباز خود را نیرومند تر کنید و با پیروزی در هر جنگ و جدالی قدرت بیشتری را کسب نمایید. غول بی شاخ و دم شما باید مدام ارتقا یابد تا در مراحل بالاتر و در رویارویی با دشمنان سرسخت تر تسلیم نشده و پیروز میدان شود.

کنترل این بازی بسیار ساده بوده و تقریبا می توان گفت که تمامی المان های بازی توسط دو کلید کنترل می شوند. اگر دنبال یک سرگرمی چند ساعته و کم حجم می گردید قطعا نباید KillBoss 2 را از دست بدهید.

ویژگی های اصلی بازی:

– کنترل ساده

– سبک متفاوت

– ارتقا سرباز یا غول

– سطح ها و مراحل مختلف

سینا قربانی بازدید : 536 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (0)

یک ماجراجویی ترسناک با Dim Light

در بازی Dim Light شما تنها یک وظیفه دارید، از تاریکی فرار کنید و مراحل را پشت سر بگذارید. این بازی در واقع یک ماجراجویی نسبتا ترسناک را برای شما به ارمغان می آورد که با توجه به حجم کم می تواند اوقات سرگرمی شما را پر نماید.

در این بازی شما صداهای وحشتناک و تاریکی های مطلقی را تجربه می کنید که تا به حال مانند آن را در هیچ بازی دیگری تجربه نکرده اید. شما با یک طرز تفکر پا در میدان بازی می گذارید، آن هم اینکه آخرین انسانی هستید که می توانید از این تاریکی فرار کنید و تنها امید شما نور کم سویی است که در طول بازی از دور قابل مشاهده است.

شاید لغت “جهنم تاریکی” واژه مناسبی برای این بازی باشد که کاملا حال و هوای بازی را برای شما در دو کلمه شرح دهد. اگر طرفدار بازی های سبک ماجراجویی و ترسناک هستید هرگز این بازی ترسناک از کمپانی SanBae را از دست ندهید.

ویژگی های اصلی بازی:

– سبک ماجراجویی متفاوت

– حجم نسبتا کم

تغییرات این نسخه:

– رفع مشکل اجرای بازی روی برخی از دستگاه ها

– تجزیه و تحلیل مرحله و سطح بازی

سینا قربانی بازدید : 334 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

NinJump Dash: Multiplayer Race بازی “نینجامپ دش” یک بازی مهیج و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های مسابقه ای بوده و توسط شرکت بازی سازی Backflip Studios ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندرویدی تا به این لحظه موفق به کسب امتیاز ۴٫۲ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی شده است.

یک بازی مالتی پلیر زنده است که در آن کاراکتر های محبوب نینجامپ تان به چشم می خورند که یک بازی میلویونی تحسین شده از سوی کاربران بسیاری در سطح جهان می باشد. در این بازی قادر هستید تا به سه نفر دیگر به شکل همزمان به رقابت بپردازید که این سه نفر می تواند از دوستان فیسبوکی یا از میان کاربران دیگر به شکل تصادفی باشد.

ویژگی های اصلی بازی :

– امکان رقابت با دیگر کاربران زنده و واقعی

– مسابقه به شکل ریل تایم

– امکان مصاف با دوستان فیسبوکی و مشاهده آن ها

– امکان به دست آوردن قدرت ها و توانایی های بی نظیر

– امکان جهش به صورت عادی و دابل جامپ

– امکان سفارشی سازی کاراکتر ها با استفاده از عناصر گوناگون

– قابلیت طعنه زدن و کنایه به دیگر بازیکنان

– امکان ملحق شدن به یک لیگ مسابقه ای

– حضور لیدر بورد اختصاصی

سینا قربانی بازدید : 249 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)

 نسخه دوم بازی محبوب و پر طرفدار به کاشی سفید ضربه نزنید میباشد که برای گوشی و تبلت های اندرویدی منتشر شده است . در این نسخه از بازی شاهد گیم پلی جدید، کیفیت صدا و یک حالت رقابت های جهانی هستیم .قوانین بازی کاملا مشخص بوده بر یک اصل ساده استوار شده بطوریکه هر کاری که در بازی می کنید، به کاشی های سفید دست نزنید . بازی چندین حالت جذاب دارد که هر کدامشان را هم می توانید در چند حالت بازی کنید ، اما قانون بازی در تمامشان ثابت و همان عدم برخورد دست با کاشی های سفید است . شما با فشردن هر یک از کاشی های سیاه و رنگی یک نت از پیانو را میشنوید که شاید در ابتدا آهنگی نا مفهوم باشد اما با تسلط بر بازی خواهید دید با لمس کاشی های رنگی و سیاه یک موزیک بیسار محبوب و مشهور را مینوازید و این همان قسمت جذاب ماجرای بازی است . شما قبل از شروع بازی میتوانید از بین موزیک های موجود یکی را انتخاب کنید تا لذت نواختن موزیک های متفاوت را هم تجربه کنید . انگشتان خودتان را برای رقابت و پیانو نوازی آماده سازید .

ویژگی های اصلی بازی Piano Tiles 2(Don’t Tap…2) :

– گیم پلی با برندی جدید و تازه

– امکان رقابت با بازیکنان در سراسر جهان

طرح رنگ جدید، استفاده از چند رنگ به جای سیاه و سفید

احساس لذت بردن از یک پیانیست حرفه ای با موزیک های مشهور جهان

به اشتراک گذاشتن عملکرد نواختن پیانو خود با دوستان و آشنایان

– اضافه شدن اهنگ های Lyric Waltziv – Sonatina Op.88 No.3 – Rondo A Capriccio Op.129 – Hungarian Rhapsody No.2 – Etude Op.10 No.12 – Sonata in G Major K283 – Peer Gynt Suite Op.46-4 – Papillon – Serenade – Modlitwa Dziewicy – Red Berries in Blossom – Divas Hit The Road – Le Nozze di Figaro – Marche Militaire – Green Sleeves

سینا قربانی بازدید : 93 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

بازی زیبای Dark Meadow که نسخه کرک شده ان اکنون برای اندروید عرضه شده است این بازی از داستان خارق العاده ای و همچنین گرافیک زیبایی برخوردار میباشد داستان بدین قرار است شما در بیمارستان santiago از خواب بیدار میشوید و همه چیز تغییر کرده است! یک بیرمرد را ملاقات میکنید که از وجود جادوگران به شما خبر میدهد حال ادامه داستان را خودتان بازی کنید تا راز این بازی را کشف کنید!  

به منظور راحتی شما کاربران عزیز این بازی حد الامکان فشرده شده است تا در دانلود دیتا مشکلی نداشته باشید!

عکس های بی نظیر بازی در ادامه مطلب!

سینا قربانی بازدید : 262 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

Peter & Wendy in Neverland

۲٫۴۹ دلار قیمت در گوگل پلی!

نصب کاملا آفلاین و تست شده!

Peter & Wendy in Neverland یک بازی فوق العاده زیبا و بی نظیر استراتژی ساخته Anuman می باشد که در گوگل پلی با قیمت ۲٫۴۹ دلار به فروش می رسد و دارای امتیاز متوسط ۳٫۰ ستاره می باشد. امروز در اندرویدکده نسخه فول بازی با قابلیت نصب کاملا آفلاین را برای شما قرار داده ایم تا در نصب و اجرای بازی دچار مشکل نشوید! در این بازی شما باید به مکانی به اسم نورلند سفر کنید، بله درست است اینجا مکانی است که در آن کودکان هیچ وقت بزرگ نمی شوند و هیچ پیشرفتی از خود نشان نمی دهند! در این بازی هدف اصلی شما پیدا کردن گنجینه مخفی پسران گمشده می باشد که در یک کتاب بسیار قدیمی محل آن نوشته شده است و اکنون این کتاب به دست شما رسیده است، تمامی تلاش خود را به کار ببرید، به قسمت های مختلفی که در کتاب نوشته شده است سفر کنید و ماجراجویی خود را برای پیدا کردن یک گنجینه عظیم آغاز نمایید! وارد خانه های ترسناک زیر زمینی شوید، با دشمنان و دزدهای دریایی بسیاری ملاقات کنید، پازل های بی شماری را حل کنید و با هزاران چالش دیگر که در این بازی در پیش و روی شما قرار دارد دست و پنجه نرم کنید! اگر شما هم علاقه مند بازی های فکری و ماجرایی چالش برانگیز می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

سینا قربانی بازدید : 63 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)

Evil Cogs | تجربه یک بازی متفاوت!

Evil Cogsیک بازی فوق العاده زیبا و ماجرایی شبیه بازی بد لند می باشد که برای اندروید منتشر شده است و در همین مدت بسیار کوتاه توانست امتیاز بسیار بالای ۴٫۶ را در گوگل پلی کسب کند که همین نشان از محبوبیت بازی دارد و ثابت می کند که با یک عنوان موفق روبرو هستیم! در جهانی تاریک که هیچ موجودی دیگر زنده نیست همه رو به نابودی کشیده شده اند و اکنون شما در تاریکی مطلق می باشید و باید راهی برای برطرف کردن مشکل و رسیدن به هدف اصلی خود پیدا کنید. این دنیایی که در آن هستید بسیار خطرناک می باشد و هر چیزی در آن ممکن است رخ دهد پس بسیار دقت کنید و در هر قدمی که بر می دارید نهایت احتیاط را بکنید. در این جهان خطرناک از موانع و مشکلاتی که وجود دارد عبور کنید و راهی برای زنده ماندن خود پیدا کنید. تاریکی همه جا را فرا گرفته است پس تا می توانید تلاش خود را به کار بگیرید تا روشنایی را پیدا کنید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر و فوق العاده زیبا را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 262
  • کل نظرات : 127
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 2250
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,123
  • بازدید ماه : 1,123
  • بازدید سال : 25,357
  • بازدید کلی : 371,873