loading...
اندرویدکده11 | دانلود بازی ، برنامه های اندروید ، نرم افزار و بازی HD
آخرین ارسال های انجمن
سینا قربانی بازدید : 334 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

NinJump Dash: Multiplayer Race بازی “نینجامپ دش” یک بازی مهیج و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های مسابقه ای بوده و توسط شرکت بازی سازی Backflip Studios ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندرویدی تا به این لحظه موفق به کسب امتیاز ۴٫۲ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی شده است.

یک بازی مالتی پلیر زنده است که در آن کاراکتر های محبوب نینجامپ تان به چشم می خورند که یک بازی میلویونی تحسین شده از سوی کاربران بسیاری در سطح جهان می باشد. در این بازی قادر هستید تا به سه نفر دیگر به شکل همزمان به رقابت بپردازید که این سه نفر می تواند از دوستان فیسبوکی یا از میان کاربران دیگر به شکل تصادفی باشد.

ویژگی های اصلی بازی :

– امکان رقابت با دیگر کاربران زنده و واقعی

– مسابقه به شکل ریل تایم

– امکان مصاف با دوستان فیسبوکی و مشاهده آن ها

– امکان به دست آوردن قدرت ها و توانایی های بی نظیر

– امکان جهش به صورت عادی و دابل جامپ

– امکان سفارشی سازی کاراکتر ها با استفاده از عناصر گوناگون

– قابلیت طعنه زدن و کنایه به دیگر بازیکنان

– امکان ملحق شدن به یک لیگ مسابقه ای

– حضور لیدر بورد اختصاصی

سینا قربانی بازدید : 305 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

انجام بازی های دو و میدانی در محیط سه بعدی با گرافیک بالا

قیمت در گوگل پلی ۱٫۵ یورو

Athletics 2: Summer Sports مجموعه بازی رشته دو و میدانی است که شامل چندین شاخه مختلف میشود و به تازگی بر روی گوگل پلی قرار گرفته است . در این بازی ورزش های المپیک را در یک محیط واقعی سه بعدی از طریق ۳۰ واقعه و ۵ مسابقه به خوبی تجربه کنید . حریف کامپیوتری خود و دوستاننتان در سراسر جهان را در این بازی به چالش بکشید . این بازی به شما اجازه میدهد تا لذت انجام ۱۲ مسابقه دویدنی و ۴ بازی دوچرخه سواری و ۴ بازی تیر اندازی و ۶ بازی شنا و … را  در گوشی و تبلت اندرویدی حس کنید . بدون بزرگنمایی گرفیک بازی به قدری واقع گرایانه طراحی شده است که شما خودتان را در سالن مسابقات المپیک خواهید دید . در کنار گرافیک خارق العاده صدا گذاری عالی و جلوه های ویژه بصری نیز خودنمایی میکنند . گیم پلی بازی برا هر دو کاربر ساده و حرفه ای طراحی شده است شما برای انجام عالی بازی نیاز به انگشتانی سریع و بی عیب و نقص دارید و برای بدست آوذن مدال قهرمانی باید استراتژی خاص خودتان را داشته باشید .همچنین بازی قابلیت انجام دو نفره را دارد و در این حالت صفحه نمایش را برای کاربران تقسیم میکند . برای ورزشکاران بازی نیز از ۳۰ کشور مختلف استفاده شده است .

ویژگی های بازی Athletics 2: Summer Sports :

– دارای ۳۰ رویداد جداگانه

– دارای ۵ مسابقه

– گرافیک خارق العاده

– صداگذاری و جلوه های ویژه بصری

– گیم پلی بی نقص

– اشتراک گذاری امتیازات با دوستان

– مناسب رده سنی ۳+ سال

لیست رشته های ورزشی موجود : دو ۱۰۰ متر – دو ۱۱۰ متر با مانع – دو ۴۰۰ متر – دو ۴×۱۰۰ متر – دو ۱۵۰۰ متر – پرتاب چکش – پرتاب نیزه – پرتاب دیسک – پرش طول – پرش با نیزه – تیراندازی ۲۵ متر – تپانچه ۲۵ متر – دو ۵۰۰ متر – دو ۱۰۰ متر – شنا ۵۰ متر  شنا ۱۰۰ متر – شنا ۲۰۰ متر – شنا ۴ در ۱۰۰ متر و …

سینا قربانی بازدید : 107 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

گرافیک اتومبیل ها بی نظیر است !

JDM Drift Underground: امروز قصد داریم شما با با یکی از کمیاب ترین و گمنام ترین بازی های اندروید آشنا سازیم که بر خلاف زیبایی و جذابیت بازی، مورد توجه سایت های اندرویدی ایرانی قرار نگرفته است مسیر ها وجاده های بازی کاملا منحصر به فرد و دیده نشده ساخته و پرداخته گردیده اند. از همان ابتدای بازی قادر هستید که خودرو خود را سفارشی سازی نموده و آیتم ها و، رنگ ها آپرگرید ها، پاور آپ ها و ظواهر اتومبیل های خود را از این رو به آن رو کنید. با ادامه مراحل بازی متوجه خواهید شد که برخی از این موارد، برایتان قفل هستند. و باید با کسب امتیازات بیشتر و به دست آوردن افتخارات متعدد در هر مرحله و یا به صورت کلی، آن ها را آنلاک نمایید.

در هر مسابقه پول و سکه دریافت خواهید کرد که مسیر را برای رساندن قدرت اتومبیل به حد اکثر و زیبا سازی و سفارشی سازی آن، هموار میسازند. در این نسخه از بازی سازنده بازی به رفع مشکلات بازی پرداختهاست محیط و گیم پلی بازی به صورتسه بعدی و گرافیکی به صورت اچ دی طراحی شده است.

ویژگی های JDM Drift Underground:

– گرافیک زیبا و اتومبیل های بسیار چشم نواز که به زیبایی شبیه سازی شده اند.

– امکان بالا بردن قدرت و سرعت ماشین ها و سفارشی سازی ظاهری هر یک به طور گسترده

– گیم پلی متفاوت و بی سابقه بازی

سینا قربانی بازدید : 45 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

Dubai Racing

یک بازی مسابقه ای فوق العاده زیبا و هیجان انگیز

نسخه فول آنلاک و مود شده بازی!

Dubai Racing یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و در گوگل پلی دارای امتیاز ۴٫۳ می باشد. آیا می توانید تا حدی سرعتی رانندگی کنید که نیروی G منفی ایجاد کنید و با سرعت بسیار بالا حرکت نمایید؟ این بازی یکی از سرعتی ترین، جذاب ترین و گرافیکی ترین بازی هایی می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است و در دبی اتفاق می افتد. این بازی گرافیکی ترین بازی می باشد که در دبی برگزار می شود و تاکنون برای اندروید منتشر شده است.

وارد گاراژ خود شوید، یک ماشین سرعتی انتخاب نمایید و یک دستیار برای مسابقات خود انتخاب نمایید اکنون شما آماده اید تا وارد مسابقه شوید و پدال گاز را تخته کنید! در این بازی شما باید یکی از سوپر اسپورت های معروف را انتخاب نمایید و با آنها در خیابان های دبی به بازی بپردازید. بازی بیش از ۳۰۰ مکان مختلف را دارا می باشد که بدون شک شما را به یک چالش واقعی دعوت خواهند کرد.

در این بازی شما می توانید با بیش از ۷۰ آیتم مختلفی که پیش و روی شما قرار دارد ماشین خود را شخصی سازی نمایید و سرانجام تمامی تغییرات دلخواه خود را بر روی ماشین خود اعمال نمایید و رقیبان را در یک چشم به هم زدن شکست دهید!

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سینا قربانی بازدید : 396 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

اوج هیجان و حرارت فوتبال حرفه ای را با بازی قهرمانان فوتبال تجربه کنید. توپ را به وسط ببرید، پاس بدید، دریبل کنید و شوت بزنید و … گل! رقبای خود را شکست داده و در جام برزیل بازی کنید و یکه تاز صحنه فوتبال جهان باشید.

این بازی به سبک جدید و تازه ای بازی کلاسیک فوتبال را شبیه سازی می کند. این بازی مبتنی بر صحنه های زیبایی است که می توانید حرکت بازیکنان در زمین را ببینید، مثلا وقتی خواستید ( یا بازیکن حریف جلوی شما را گرفت) پاس دهید، دریبل بزنید یا به سمت دروازه شوت کنید. صحنه نشان می دهد که با توجه به قدرت بازیکن، موفق شدید یا نه. اما در قهرمانان فوتبال، مانند فوتبال واقعی، فقط حمله مهم نیست. شما باید دفاع کردن را بلد باشید و در هر لحظه بهترین گزینه دفاعی را انتخاب کنید تا جلوی حریفان را بگیرید. وقتی بازیکن حریف به دروازه شوت می کند، دروازه بان امکان دفع یا جمع کردن توپ را دارد.

قابلیت های بازیکنان از این قرار است: حمله، دفاع، پاس، افزایش/ کاهش سرعت، و دریبل. می توانید با گذراندن مراحل این مهارت ها را افزایش دهید و یک تیم قهرمان بسازید.

در قهرمانان فوتبال می توانید تیم خود را مدیریت کنید و اگر تیم تان نیاز تقویت داشته باشد، بازیکنان جدیدی در اختیار بگیرید.

ویژگی های بازی:

– گرافیک کارتونی شکل

– پاس، دریبل، شوت، گلزنی، نگه داشتن موقعیت، تکل و دفع یا جمع کردن شوت ها

– خرید و فروش بازیکنان برای ارتقا تیم

– هفت تورنمنت مختلف برای رسیدن به جام برزیل

– پاداش گرفتن برای ارتقا بازیکنان

– تجربه گرفتن و ارتقا تیم

سینا قربانی بازدید : 201 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

GT Racing 2 یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که برای اندروید منتشر شده است. این بازی ادامه نسخه اول این بازی می باشد و شاهد پیشرفت های بسیاری در آن می باشیم.

بهترین شبیه ساز مسابقات اتومبیل رانی

یکی از بهترین و غنی ترین بازی های اتومبیل رانی در اندروید

– وجود ۶۷ خودرو از کمپانی های معروف و معتبر دنیا

– وجود ۱۳ مسیر جذاب و زیبا برای لذت بیشتر در مسابقات

– ۳۰ تولید کننده اتومبیل: مرسدس بنز، فراری، دوج، نیسان و …

– تست رانندگی و دریافت گواهینامه در سطوح مختلف

– ۲۸ چالش جدید در هر هفته به صورت متوالی

– مسابقات هفتگی و برنده شدن ماشین

احساس رانندگی بسیار عمیق

– فیزیک فوق العاده بازی به همراه جزئیات بالا ماشین ها

– قابلیت تغییر شرایط آب و هوایی در هنگام بازی

– قابلیت انتخاب ۴ دوربین مختلف

لذت بیشتر هنگام بازی به صورت تک نفره

– مسابقه با شرکت کنندگان مختلف از سراسر دنیا و کسب بهترین رتبه

– عضویت در تیم های دیگر برای بدست آوردن پول بیشتر

– برای کنترل بهتر دستیار فرمان و ترمز را فعال کنید

– وجود آیتم های مختلف برای شخصی سازی ماشین ها

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تغییرات نسخه جدید:

– اضافه شدن چالش ها و مسابقات بیشتر

– اضافه شدن ماشین های رویایی دیگر به بازی

– Ferrari F12 Berlinetta اضافه شد

– Ferrari 458 Italia اضافه شد

– BMW M2 اضافه شد

– Maserati 300 S اضافه شد

– و ویژگی های بی نظیر دیگر

سینا قربانی بازدید : 61 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)
دانلود بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Race Team Manager v2.0.1 اندروید – همراه دیتا + تریلر

Race Team Manager | گرافیک و گیم پلی بی نظیر!

Race Team Manager یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که از گرافیک بسیار بالایی برخوردار می باشد و می تواند یک گزینه عالی برای علاقه مندان به بازی های سبک ریسینگ باشد! ماشین مسابقه خود را از میان ده ها خودرو سوپر اسپورت انتخاب نمایید و به یکی از ستارگان رانندگی تبدیل شوید. آیا می توانید وارد مسابقات کاپ قهرمانی شوید و تمامی مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذارید؟ بازی به قدری گرافیکی می باشد که هنگام تصادف بسیار طبیغی جلوه خواهد کرد همچنین در جاده گودال ها را شما حس خواهید کرد و خودرو شما تکان می خورد! با گذشت مراحل و جمع آوری پول بیشتر می توانید ماشین خود را به راحتی ارتقا دهید و رقابت را برای حریفان خود سخت تر کنید. در این بازی همه چیز بسیار طبیعی است چه صدای موتور ماشین، چه زمانی که بیش از حد معمول به موتور ماشین فشار وارد کنید و چه زمانی که با موانع برخورد یا به کلی ماشین شما نابود شود! آهنگ های موجود در بازی نیز متناسب با بازی و محیط آن می باشد و بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. در هنگام مسابقات با وجود آهنگ های بی نظیر احساس خستگی نخواهید کرد و بازی جذابیت خود را حفظ خواهد کرد! گیم پلی بازی نیز به اندازه کافی سریع و جذاب می باشد و بدون شک شما را تا حد کافی قانع خواهد کرد! پس منتظر چه هستید با یک بازی بی نظیر طرف هستید! پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 262
  • کل نظرات : 127
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 2250
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,113
  • بازدید ماه : 1,113
  • بازدید سال : 25,347
  • بازدید کلی : 371,863