loading...
اندرویدکده11 | دانلود بازی ، برنامه های اندروید ، نرم افزار و بازی HD
آخرین ارسال های انجمن
سینا قربانی بازدید : 383 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

WhatsApp Messenger نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان اس ام اس دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس ها و ویدئو ها را ارسال کنید.

برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد.

ویژگی های دیگر برنامه :

– امکان چت گروهی

– امکان چت با کشور های دیگر بدون هیچ هزینه ای

– بدون نیاز به یوزرنیم و پسورد : WhatsApp از شماره شما استفاده می کند

– استفاده از کانتکت های گوشی

– مسیج های آفلاین

برنامه WhatsApp Messenger امروزه در میان تمامی کاربران ایرانی استفاده می شود و یکی از دلایلی که این مسنجر را به یکی از بهترین ها تبدیل کرد رابط کاربری آن و محیط برنامه می باشد که ساختاری بسیار ساده و در عین حال سریع دارد! به گونه ای که این مسنجر از دیدگان بسیاری از کاربران بسیار سریعتر و کاربردی تر از برنامه هایی مانند وایبر و لاین می باشد. کار با این برنامه بسیار راحت می باشد و هر زمان که گوشی خود را عوض کرده باشید بازهم به راحتی می توانید با وارد کردن شماره خود و ارسال عددی که برنامه برای شما می فرستد اکانت خود را بازیابی نمایید و اکانت قبلی خود بر روی گوشی جدید را فعال سازید! اگر شما هم به دنبال یک مسنجر بی نظیر، ساده، سریع و کاربر پسند می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تغییرات این نسخه:

– طراحی محیط جدید
– قابلیت تماس رایگان به واتس اپ اضافه شد

سینا قربانی بازدید : 600 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

برنامه لاگاترام Lagatgram – Telegram mod

نسخه مود شده برنامه تلگرام با قابلیت های اضافی

Lagatgram نام نسخه ای مود شده از برنامه تلگرام می باشد که علاوه بر تمام امکانات برنامه معروف تلگرام، دارای قابلیت هایی بیشتر و اضافی می باشد که تجربه ای بی نظیر از کار با این مسنجر را برایتان به وجود خواهد اورد.

سینا قربانی بازدید : 423 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

دسترسی به بزرگترین آرشیو موزیک های رسمی در جهان

قویترین آرشیو موسیقی جهان در دستان شما

SoundCloud بزرگترین و کاملترین وبسایت اشتراک و پخش ابری فایل‌‌ های صوتی میباشد که امکان آپلود فایل‌ های صوتی و ضبط صدا و قرار دادن در سرور این سایت جهت پخش و اشتراک گذاری به صورت رسمی در فضای وب را ارائه می کند . ساوندکلاود یک گنجینه عظیم از فایل های صوتی است که به یوتیوب موزیک نیز معروف میباشد . شما بدون نیاز به دانلود فایل ها انواع مختلف از موزیک ها را به صورت آنلاین گوش کنید و از پادکست های موجود نیز لذت ببرید . نرم افزار اندرویدی این وبسایت نیز با همان امکانات سایت و با نام SoundCloud – Music & Audio منتشر شده است . هم اکنون میلیون ها نفر از خدمات رایگان ساندکلود برای گوش دادن به موسیقی و فایل های صوتی استفاده میکنند . در هر جایی باشید به کمک این نرم افزار به جدیدترین موزیک های دنیا خوانندگان مطرح جهان و حتی خوانندگان ایرانی در موضوعات هیپ هاپ , کلاسیک , الکترونیکی , هاوس , داب استپ و … دسترسی خواهید داشت . علاوه بر شنیدن موزیک ها در صورتی که نکته ای قایل بیان داشتید میتوانید در قسمت نظرات موزیک موبوطه ارسال کرده و هنرمند خودتان را همراهی کنید . هم اکنون این نرم افزار بیش از ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ بار از مارکت های رسمی دانبود شده است .

ویژگی های کلیدی SoundCloud – Music & Audio :

– جستجو در بین فایل های صوتی و موسیقی

جستجوی مستقیم آهنگ، هنرمندان و کاربران دیگر

– دنبال کردن و اشتراک گذاری آثار هنرمندان و دوستان خود

– گوش دادن به موسیقی خاص از ژانری خاص

– گوش دادن به موسیقی از طریق دیتا یا WiFi

– پخش و توقف و رد کردن موسیقی تنها با لمس صفحه نمایش

عضویت و ورود با استفاده از حساب فیسبوک و گوگل پلاس

– قابلیت ضبط کردن فایل های صوتی و اشتراک گذاری در فیسبوک و توییتر

سینا قربانی بازدید : 246 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در حال گوش دادن به آهنگی باشید ولی اسم آن را نمی دانید . اما شما به وسیله Shazam می توانید آن را بیابید! شما می توانید بعد از پیدا کردن آهنگتان متن آن را ببینید یا مستقیما آن را خریداری کنید! این برنامه در حال حاضر فقط برای اندروید ۴٫۱ به بالا می باشد. شما همچنین می توانید موزیک های مشابه را نیز پیدا کرده و آن ها را دریافت کنید. این ورژن برنامه هیچ گونه تبلیغاتی ندارد.

 ویژگی های برنامه :

– ذخیره آهنگ ها و گوش کردن دوباره

– استفاده از برنامه pandora

– دریافت آهنگ های مشابه آهنگی که انتخاب کرده اید

– مشاهده متن آهنگ

– خرید آهنگ ها از آمازون

– دیدن کنسرت ها و ویدئو ها از یو*تی*وب

– به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

– دیدن آهنگ های جدیدی که دوستانتان به اشتراک گذاشته اند

– استفاده در مواقعی کع سیگنال ندارید

– تگ کردن آهنگ ها در مکان های دلخواه

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سینا قربانی بازدید : 278 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

Badoo یک شبکه اجتماعی بزرگ است که در آن می توانید با ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. این شبکه اجتماعی برای چت با دوستان و آشنایان و به اشتراک گذاری ایده ها می تواند بهترین گزینه باشد و همه ی خواسته های شما را محیا کند. کافیست که نرم افزار Badoo Premium را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید، پس از آن باید از بخش مورد نظر در نرم افزار ثبت نام کنید، البته اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده باشید نیاز به ایجاد حساب کاربری جدید نیست. جالب است بدانید که روزانه ۱۰۰ هزار نفر در این سایت عضو می شوند.

Badoo با تشخیص لوکیشن یا محل استقرار شما افردی که در نزدیکیتان باشند را به شما نشان می دهد تا بتوانید با آن ها ارتباط برقرار کنید. این برنامه با قابلیت های متفاوتی که دارد، از برنامه هایی نظیر واتس آپ، وایبر، تلگرام و … کاملا متمایز شده و ویژگی های جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد.در نسخه جدید این برنامه که هم اکنون در ادامه مطب همین پست می توانید دانلود نمایید، بسیاری از مشکلات قبلی نظیر اشکالات ثابت در اپلیکیشن کاملا برطرف شده است و با اضافه شدن ویژگی های جدید، برنامه Badoo کاملا بی نظیر شده است. همچنین باید اشاره کنیم که رابط کاربری این نرم افزار کاملا متفاوت بوده و به گونه ای طراحی شده که می تواند هر شخصی را با هر سلیقه ای تقریبا راضی نگه دارد.

پیشنهاد می کنیم این برنامه ارتباطی بی نظیر را از دست نداده و حتما آن را برای یک بار هم که شده امتحان کنید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

– پشتیبانی از ۱۸۰ کشور و ۲۰ زبان زنده

– ارائه نسخه های بروز رسانی به صورت منظم

– سرعت بالا در به اشتراک گذاری مطالب

ویژگی های جدید Badoo Premium:

– بهبود عملکرد پیدا کردن افراد نزدیک

– رفع اشکالات معمول و ویژگی های جدید

سینا قربانی بازدید : 275 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

اگر هنوز به ۱۵۰ میلیون کاربر در اینستاگرام نپیوستید هم اکنون اقدام کنید و عکس ها و فیلم های خاص خود را به اشتراک بگذارید تا دوستان و افراد در سراسر جهان آن را مشاهده کنند. شبکه اجتماعی اینستاگرام ساده ترین برنامه در عین حال بهترین برنامه اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای شما می باشد. در محیط برنامه می توانید عکس های خود را طراحی کنید و افکت های مختلف را برروی آن استفاده کنید.

ویژگی ها:

دارای افکت های بسیار زیبا و کاملا رایگان

همگام سازی با شبکه های اجتماعی معروف دیگر

ارسال نامحدود عکس و فیلم

پشتیبانی از اندروید ۲٫۲ و بالاتر

و بسیاری دیگر

از امکانات دیگر این شبکه اجتماعی می توان به وجود فیلترهای مختلف درون برنامه اشاره نمود که هنگام آپلود عکس ها و فیلم ها به شما این اجازه را می دهد تا از آنها استفاده نمایید و فیلتر مورد علاقه خود را به کار ببرید. همچنین برنامه با استفاده از GPS گوشی یا تبلت اندرویدی شما می تواند موقعیت مکانی شما را تشخیص داده و عکس هایی که در مکانی خاص گرفته اید را برای همگان بر روی نقشه گوگل به اشتراک بگذارید! کار با برنامه اینستاگرام بسیار ساده و لذت بخش است و رابط کاربری ساده و فوق العاده زیبایی که این برنامه دارد اینستاگرام را به یکی از برترین و محبوبترین شبکه های اشتراک گذاری فیلم و عکس تبدیل کرده است. توجه کنید اینستاگرام صرفا برنامه ای است برای اشتراک گذاری عکس و ویدئو و نمی توان به صورت معمولی همانند سایر برنامه ها در آن با دوستان خود چت کنید اما اکنون با استفاده از برنامه InstaMessage که آخرین نسخه آن را برای شما قرار داده ایم می توانید به راحتی با دوستان خود چت کرده و به گفتگو بپردازید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید

سینا قربانی بازدید : 385 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)
برنامه قطع دسترسی نرم افزار ها به اینترنت

Mobiowol:NoRoot Firewall برنامه ایست پر کاربرد به منظور کنترل اتصال تمامی اپلیکیشن ها به اینترنت است که حتی قادر به قطع دسترسی نرم افزار های سیستمی نیز میباشد. وقتی که دستگاه شما از هر طریقی به شبکه ی اینترنت متصل میشود نرم افزار های نصب شده میتوانند در پس زمینه به انتقال و دریافت داده بپردازند. این امر ممکن است منجر به بروز افزایش هزینه ها،کند شدن سیستم،لو رفتن اطلاعات شخصی و … شود. نرم افزار های متعددی به این منظور در فضای مجازی وجود دارد که البته نیازمند به دسترسی روت میباشند و با توجه به خطرات احتمالی که که دسترسی روت ممکن است برای دستگاه شما به وجود آورد والبته حساسیت کاربران به این موضوع اقدام به قرار دادن این نرم افزار کاربردی کردیم . این نرم افزار کاملا رایگان بوده و با توجه به حجم آن بسیار مقرون به استفاده است.

ویژگی های NoRoot Firewall:

بدون نیاز به روت
– نمایش مصرف داده
– اجرای خودکار هنگام روشن کردن دستگاه
– غیر فعال کردن اجرای اپلیکیشن ها در پس زمینه
– مسدود کردن یا اجازه دسترسی اپلیکیشن ها به اینترنت
– تشخیص خودکار نرم افزار های نصب شده ی جدید و وجود تنظیمات برای عکس العمل خودکار فایروال بر آن ها

سینا قربانی بازدید : 47 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

Calls Blacklist PRO | قیمت در گوگل پلی ۰٫۹۹ دلار!

دارای امتیاز ۴ در گوگل پلی و یکی از بهترین برنامه های مسدود سازی تماس ها برای اندروید!

نسخه پچ شده و فول برنامه فقط در اندرویدکده!

Calls Blacklist PRO برنامه ای برای مسدود سازی تماس ها و اس ام اس های ناخواسته و مزاحم می باشد که امروز در اندرویدکده نسخه فول آن را که در گوگل پلی با قیمت ۰٫۹۹ دلار برای مدت محدودی به فروش می رسد را در اختیار شما قرار داده ایم تا دیگر از شر تماس ها و پیام های مزاحم برای همیشه راحت شوید. این برنامه هیچ تاثیری بر روی مصرف باتری دستگاه اندرویدی شما نخواهد گذاشت و می توانید به راحتی و در محیطی بسیار ساده و آسان لیست سیاهی از مزاحمین خود تشکیل دهید و برای همیشه از شر تماس ها و پیام های مزاحم راحت شوید. این برنامه تمام چیزی است که شما برای یک اعصاب راحت و مدیریت تماس ها و پیام های خود نیاز دارید و پس از نصب آن به قدرت برنامه و کاربردی بودن آن پی خواهید برد! با استفاده از این برنامه شما می توانید علاوه بر مخاطبین خود شماره تلفن ها را به صورت دستی وارد نمایید و آنها را نیز مسدود نمایید. برنامه به شما کمک می کند تا فقط از شر پیام ها و تماس های مزاحم خلاص شوید و هیچوقت لازم نیست تا نگران از دست دادن یک تماس یا پیام مهم باشید همه چیز کنترل شده است و دقت برنامه بسیار بالا است و هیچ اشتباهی در آن زخ نخواهد داد! برنامه دارای برخی تنظیمات خصوصی می باشد که همه آنها به شما کمک خواهند کرد تا از شر تماس ها و پیام های مزاحم به راحتی خلاص شوید و دیگر هیچ اثری از آنها را مشاهده نخواهید کرد! همه چیز در دست شما است و هیچ اتفاق دیگری نخواهد افتاد!

ویژگی های کلیدی و منحصر به فرد برنامه:

– لیست سیاه نامحدود (مسدود کردن تماس های دریافتی و اس ام اس)

– دارای لیستی برای نمایش تعداد تماس های از دست رفته

– مسدود کردن اعداد و شماره های ناشناس

– هشدار از طریق تماس های مسدود و اس ام اس (تنظیمات غیر فعال)

– دارای رمز عبور برای حفاظت از اطلاعات شما

– بارگذاری لیست سیاه به صورت یک فایل

ویژگی های برنامه نسبت به سایر برنامه های مشابه:

– یک مسدود ساز قوی برای تمامی تماس ها و پیام ها

– سازگاری با تمامی دستگاه های اندرویدی

– استفاده ساده و آسان از برنامه

– سبک و قوی

– از CPU، باتری و سایر منابع هیچ استفاده ای نمی شود!

پیشنهاد می کنیم اگر شما هم به دنبال یک برنامه قدرتمند و بی نظیر برای مسدود سازی تماس ها و پیام ها می باشید به هیچ وجه Calls Blacklist PRO را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سینا قربانی بازدید : 472 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

مسنجر رایگان با امکانات وسرگرمی های زیاد

برنامه گفتگو  KakaoTalk: Free Calls & Text  برنامه ای برای تماس های رایگان و پیام رسانی است. امکان ارسال پیام ها، عکس ها، ویدئو ها، فایل های صوتی و … از ویژگی های این برنامه می باشد. همچنین این برنامه دارای شکلک های بسیار جالب می باشد. این برنامه بیش از ۱۱۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و علاوه بر اینکه باعث ایجاد برقراری ارتباط با دوستان به طور رایگان است یک برنامه سرگرم کننده نیز می باشد. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به چت گروهی و تم های متفاوت اشاره نمود.

ویژگی های مسنجر:

چت رایگان: ارسال پیام رایگان و فایل های چند رسانه ای (عکس، فیلم، فایل صوتی)

تماس رایگان: برقراری تماس صوتی با کیفیت بالا

چت گروهی: امکان چت گروهی با دوستان به تعداد نامحدود

شکلک: دارای شکلک های بسیار زیبا به همراه تم های متنوع

قابل نصب برروی گوشی و تبلت و سیستم عامل های گوناگون

تغییرات نسخه جدید:

– ویژگی های جدید

– برطرف شدن مشکلات نسخه قبلی

سینا قربانی بازدید : 271 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)
دانلود مرورگر سریع دلفین Dolphin Browser for Android v11.4.3 build 443 Final اندروید

رتبه ۱ بین مرورگرهای موجود در گوگل پلی

مرورگر محبوب دلفین Dolphin Browser یکی از بهترین مرورگرهای اندروید بوده و بیش از ۸۰ میلیون بار دریافت شده است. این مرورگر وبگردی و دیدن صفحات وب را برای شما آسان کرده و با سرعت زیاد بارگذاری می کند. همچنین دارای تنظیمات بسیاری بوده که متناسب با نیازتان می توانید آن ها را تغییر دهید. برروی این مرورگر پلاگین نیز قابل نصب بوده و یکی از ویژگی های مفید آن به شمار می رود.

ویژگی ها:

پشتیبانی از امضا

امکان اشتراک گذاری بوکمارک ها و وب سایت های مورد علاقه

دارای بیش از ۶۰ پلاگین

دارای تم های مختلف با رنگ های زیبا

امکان همگام سازی تاریخچه مرورگر، بوکمارک ها و …

– دسترسی به اینترنت بصورت کاملا ایمن

– دسترسی با سرعت بسیار بالا به انواع شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک

– قابلیت بوکمارک کردن سایت های مورد علاقه خود

– قابلیت نصب افزونه های بسیار بر روی مرورگر برای افزایش کارایی

– قابلیت همگام سازی آدرس ها، بوکمارک ها و تمامی صفحه های مرور شده برنامه با وارد شدن به حساب کاربری

– اضافه کردن وب سایت های پر بازدید شما در صفحه اصلی و دسترسی آسان به آنها

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 262
  • کل نظرات : 127
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2250
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,096
  • بازدید ماه : 1,096
  • بازدید سال : 25,330
  • بازدید کلی : 371,846