loading...
اندرویدکده11 | دانلود بازی ، برنامه های اندروید ، نرم افزار و بازی HD
آخرین ارسال های انجمن
سینا قربانی بازدید : 299 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

Zombie Frontier 3 بازی “خط مقدم زامبی” یک بازی بسیار مهیج ، جذاب و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی پر آوازه FT Games ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک خیره کننده سه بعدی با حضور کاراکتر ها و موجودات حیرت انگیز و پر از جذابیت و همچنین گیم پلی شوتر اول شخص نفس گیر و بی نهایت کاربر پسند توانسته است کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده و یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان و طرفداران پر و پا قرص سبک شوتر اول شخص می باشد. شایان ذکر است که سری سوم از این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره فوق العاده ۴٫۴ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی گردیده است.

هم اکنون شاهد عرضه قسمت جدیدی بازی پر مخاطب خط مقدم زامبی هستیم. یک ویروس آخرالزمانی به انتشار رسیده و سراسر جهان پر از زامبی های در حال پرسه زدن شده است. به عنوان یک بازمانده ی سرسخت همه چیز بسته به شماست که بتوانید از مراحل چالشی بازی عبور کرده و با از پای در آوردن موجودات عجیب آخرالزمانی مسیر خود را ادامه دهید. این بازی یک عنوان فوق العاده مهیج و سراسر اکشن در حال و هوای بازی های شوتر اول شخص است که حاصل تلاش سازتده ی بازی های مشهوری چون Zombie Frontier و Zombie Assault: Sniper نیز می باشد. به یاد داشته باشید که انگشتان همیشه بر روی ماشه باشد و هرگز غفلت نکنید.

ویژگی های اصلی بازی :

– گرافیک سه بعدی خیره کننده و شگفت انگیز پر از جزئیات بصری خارق العاده و شایسته تقدیر

– صداگذاری و موسیقی عالی

– تعداد کثیری از دشمنان منحصر به فرد

– طراحی مراحل به شکل خلاقانه

– مود های گیم پلی مختلف و متعدد

– شامل اسلحه خانه ای پر از سلاح های بی نظیر

– سیستم آپگرید ویژه برای سلاح های تان

– ماموریت های اختصاصی

سینا قربانی بازدید : 536 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (0)

یک ماجراجویی ترسناک با Dim Light

در بازی Dim Light شما تنها یک وظیفه دارید، از تاریکی فرار کنید و مراحل را پشت سر بگذارید. این بازی در واقع یک ماجراجویی نسبتا ترسناک را برای شما به ارمغان می آورد که با توجه به حجم کم می تواند اوقات سرگرمی شما را پر نماید.

در این بازی شما صداهای وحشتناک و تاریکی های مطلقی را تجربه می کنید که تا به حال مانند آن را در هیچ بازی دیگری تجربه نکرده اید. شما با یک طرز تفکر پا در میدان بازی می گذارید، آن هم اینکه آخرین انسانی هستید که می توانید از این تاریکی فرار کنید و تنها امید شما نور کم سویی است که در طول بازی از دور قابل مشاهده است.

شاید لغت “جهنم تاریکی” واژه مناسبی برای این بازی باشد که کاملا حال و هوای بازی را برای شما در دو کلمه شرح دهد. اگر طرفدار بازی های سبک ماجراجویی و ترسناک هستید هرگز این بازی ترسناک از کمپانی SanBae را از دست ندهید.

ویژگی های اصلی بازی:

– سبک ماجراجویی متفاوت

– حجم نسبتا کم

تغییرات این نسخه:

– رفع مشکل اجرای بازی روی برخی از دستگاه ها

– تجزیه و تحلیل مرحله و سطح بازی

سینا قربانی بازدید : 63 دوشنبه 19 مرداد 1394 نظرات (0)

In Fear I Trust

۳٫۱۰ دلار قیمت در گوگل پلی استور!

دارای دو دیتا و فایل نصبی برای تمامی پردازنده ها!

امتیاز ۵٫۰ ستاره در گوگل پلی!

دارای ۴ دیتا و فایل نصبی با حجم بالای ۱٫۵ گیگابایت!

In Fear I Trust یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و در گوگل پلی استور با قیمت بسیار بالای ۳٫۱۰ دلار به فروش می رسد! جالب است بدانید بازی در همین مدت کوتاه امتیاز ۵ ستاره را کسب کرده است و به یکی از بهترین بازی های ماجرایی اندروید معروف است!

گرافیک بازی بدون شک بهترین نکته مثبت بازی می باشد و با دیدن محیط و تصاویر بازی شما شگفت زده خواهید شد، چراکه جزئیات آن بسیار بالا می باشد و نظیر آن را در کمتر بازی مشاهده کرده ایم.

آیا برای تجربه ترس و وحشت واقعی آماده هستید؟

تریلر بازی را در ادامه مطلب حتما تماشا کنید و پس از آن تصمیم بگیرید که آیا می توانید بر ترس خود غلبه کنید و بازی را دانلود نمایید یا خیر؟

بازی یک بازی بسیار ترسناک با پازل های درگیر کننده می باشد که بدون شک پلیر را به کلی وارد دنیای کابوس ها می کند و در یک نگاه او را وارد داستانی بسیار درگیر کننده و ترسناک می کند و دیگر هیچ راهی برای بازگشت نخواهید داشت!

بازی دارای حالت های گیم پلی مختلفی می باشد که با توجه به سلیقه کاربر و میزان راحتی او قابل تنظیم می باشد! مکان ها و چالش های مختلف بسیاری در بازی وجود دارند که با دیدن آنها ممکن است رنگ شما همانند گچ سفید و مغزتان جوابگوی حل کردن پازل های مختلف نباشد! همه چیز بسیار دقیق و بی نقص طراحی شده اند و هیچ عیبی نمی توان از این بازی گرفت! پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

سینا قربانی بازدید : 33 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

انجام مبارزه با شرور بزرگ منطقه در زیر ماسک !

Role Playing

Masters of the Masks بازی جدید جذاب اندرویدی که به تازگی توسط توسعه دهنده معروف SQUARE ENIX Co.,Ltd بر روی گوگل پلی منتشر شده است . در این بازی شما در منظقه ای  Ivren به نام هستید که خدایان با ماسک های مخفی کننده به مردم کمک میکنند . یک گروه دستچین شده با ماسک در حال نبرد هولکناکی با ایورن شرور بزرگ شرق هستند . شما باید در این ناحیه های کاوش کنید و دستور العمل های مربوطه را بدست آورید و از استراتژی های مختلف در کنار مهارت های خاص در راه تبدیل شدن به یکی از مبارز های ماسک دار بهره ببرید . در این راه باید از توانایی های خود به خوبی استفاده کنید . این را به یاد داشته باشید که پستی و بلندی همیشه در زندگی قهرمانان وجود دارد . در این بازی از رابط کاربری جالبی استفاده شده که انجام مبارزه را راحت میکند . بازیگران بازی نیز رنگارنگ بوده و بازی دنیای فنتزی خوبی دارد . در نظر داشته باشید که برای انجام بازی حتما باید به اینترنت متصل شده باشید . این بازی کاملا رایگان بوده و برای استافده از آن نیاز پراخت مبلغی نیست . تحت شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی تولید کننگان این بازی برای استفاده از بازی شما باید حداقل ۱۳ سال سن داشته باشید .

ویژگی های بازی Masters of the Masks :

– رابط کاربری جالب . نبردهای حماسه ای بوسیله کشیدن و رها کردن

– طراحی هنری بازی بصورت منحصر به فرد

– استفاده مهارت های مختلف برای به چالش کشیدن استاد

بازیگران  و دنیای فانتزی عمیق

– مناسب برای رده سنی ۷+ سال

– بیش از ۵۰٫۰۰۰ دانلود از مارکت های رسمی

سینا قربانی بازدید : 100 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

اکشن و ترسناک

امتیاز ۴٫۵ در گوگل پلی

Dark Corridors 2: یک بازی جذاب سه بعدی در سبک بازیهای Running (دویدن) که اخیرا توسط کمپانی کره ای SEMS GAMES برای گوشیها و تبلت های اندرویدی منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. ماجرای این بازی که می توان سبک داستنانی آن را ترسناک نیز قلمداد نمود، در یک مدرسه به وقوع می پیوندد؛ جایی که به دلایلی که شما باید از آن ها سر در آورید، با اختلال مواجه شده و تاریکی بر سالنها و راهروهای آن حاکم شده است. از یک طرف صدای زوزه باد در آن پیچیده و اشیا را به این سو و آن سو جا به جا میکند. از طرف دیگر تاریکی خوفناک محیط بازی ضربان قلب شما را افزایش خواهد داد. همه اینها از عواملی است دست به دست هم داده اند تا این مدرسه را به مکانی بسیار وحشت انگیز مبدل سازد. که ماندن در آن را برای هیچکس از جمله کاراکتر اصلی بازی نا ممکن سازد. هیچ چاره ای جز فرار در مقابل خود نمی بینید، پس باید فرار را به قرار ترجیح داده و به هر طریقی از این مدرسه شوم رهایی یابید. وضیفه شما در این بازی کمک رسانی و راهنمایی به شخصیت اصلی بازی است تا بتواند به سلامت خود را نجات دهد.
گیم‌پلی بازی راه روهای تاریک ۲ را میتوان بسیار شبیه به Temple Run و حتی تا حدودی Subway Surfers دانست که در آن کاراکتر اصلی در مسیرهای مختلفی در حال فرار بوده و باید در عین پشت سرگذاشتن موانع و چالش های موجود، امتیازهای پراکنده شده در مسیر را جمع‌آوری نماید. در طول هر مرحله از بازی رازه هایی برایتان برملا خواهد شد که آرام آرام شما را از وقایع اتفاق افتاده در این مدرسه با خبر میسازد که در نهایت و با پایان بازی در خواهید یافت که چه ماجرای هولناکی در ابتدا رخ داده است.

ویژگیهای Dark Corridors 2:

– گرافیک مطلوب و جزییات بالای صحنه ها

– صداگذاری بی نقص بازی

– داستان جذاب و گیرا

– وجود موانع و روح‌های ترسناک در طول راهروها

– امکان رقابت با دوستان بر سر بیشترین امتیازهای کسب شده

سینا قربانی بازدید : 53 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

بازی خارق العاده زیبا و بسیار هیجان انگیز Mortal Kombat X

اولین نسخه رسمی از سری بازی های Mortal Kombat برای سیستم عامل های اندروید

نسخه موبایلی بازی Mortal Kombat X کنسول های بازی و PC با ویژگی های مشابه

گرافیک مثال زدنی و غیر قابل توصیف

گیم پلی بی نظیر و فوق العاده حرفه ای

محصولی از کمپانی Warner Bros. International Enterprises

نسخه معمولی + نسخه مگامود شده برای 4 پردازنده مختلف

به همراه فایل دیتا + ویدئوی تریلر رسمی بازی

 

توجه: محتوای این بازی بسیار خشونت آمیز است. لذا توجه کنید که به گفته سازندگان، این بازی برای افراد بالای 17 سال می باشد. APKTOPS انجام این بازی برای افراد زیر 17 سال را توصیه نمی کند.

سینا قربانی بازدید : 83 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

Дрожь ۳: Души леса | طعم واقعی ترس!

Дрожь ۳: Души леса یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و با قیمت ۲٫۹۹ دلار در فروشگاه گوگل به فروش می رسد. در یک شب تابستانی در زیر نور کامل ماه، بوی خون و ترس همه جای جنگل را فرا گرفته است و هیچ چیزی جز ترس را حس نخواهید کرد. یکی از دوستان قدیمی شما مدتی پیش به طور اسرار آمیزی در جنگل ناپدید شده است و اکنون راز و رمز های بسیاری در پی ناپدید شدن او در پشت سرش وجود دارد. آیا می توانید این کار را ادامه دهید و راز و رمزها را به صورت کامل حل کنید؟ آیا می توانید قضیه ناپدید شدن دوست خود را حل کنید و علت این امر را بفهمید. روح آدم ربایی در میان جنگل وجود دارد که شب ها صداهای جیغ و فریاد از جنگل به گوش می رسد و روزها مردم روستا حرف ها و شایعه های بسیاری در مورد این امر می زنند و می گویند گویا یک روح آدم ربا در جنگل وجود دارد. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا دست به کار شوید و وارد جنگل شوید و با ترس خود مقابله نمایید، شما اکنون می توانید این راز را یکبار برای همیشه حل کنید و این ترس و وحشتی که تاکنون بر مردم روستا حاکم بوده است را از بین ببرید.

ویژگی های اصلی بازی:

- داستانی عرفانی و اسرار آمیز

- گرافیک بسیار جذاب و خیره کننده بازی

- انواع مینی گیم ها و پازل های پنهان

- موسیقی متن بسیار زیبا و جذاب

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سینا قربانی بازدید : 392 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

 

آیا موفق خواهید شد جان سالم به در برید؟!

وظیفه شما در THE DEAD مقابله با زامبی های وحشتناک است که ناگهان در ابتدای بازی به کلبه شما حمله ور می شوند.برای این کار تعدادی اسلحه و بمب در اختیار دارید ، مراقب باشید باشد زیرا که این موجودات از پشت سر هم به شما حمله  می کنند و قصد از بین بردن شما را دارند.
گرافیک فوق العاده ، فضایی سه بعدی و یک گیم پلی فوق العاده هیجان انگیز برخی ویژگیهای این بازیست!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 262
  • کل نظرات : 127
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2250
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,159
  • بازدید ماه : 1,159
  • بازدید سال : 25,393
  • بازدید کلی : 371,909