loading...
اندرویدکده11 | دانلود بازی ، برنامه های اندروید ، نرم افزار و بازی HD
آخرین ارسال های انجمن
سینا قربانی بازدید : 63 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)

Evil Cogs | تجربه یک بازی متفاوت!

Evil Cogsیک بازی فوق العاده زیبا و ماجرایی شبیه بازی بد لند می باشد که برای اندروید منتشر شده است و در همین مدت بسیار کوتاه توانست امتیاز بسیار بالای ۴٫۶ را در گوگل پلی کسب کند که همین نشان از محبوبیت بازی دارد و ثابت می کند که با یک عنوان موفق روبرو هستیم! در جهانی تاریک که هیچ موجودی دیگر زنده نیست همه رو به نابودی کشیده شده اند و اکنون شما در تاریکی مطلق می باشید و باید راهی برای برطرف کردن مشکل و رسیدن به هدف اصلی خود پیدا کنید. این دنیایی که در آن هستید بسیار خطرناک می باشد و هر چیزی در آن ممکن است رخ دهد پس بسیار دقت کنید و در هر قدمی که بر می دارید نهایت احتیاط را بکنید. در این جهان خطرناک از موانع و مشکلاتی که وجود دارد عبور کنید و راهی برای زنده ماندن خود پیدا کنید. تاریکی همه جا را فرا گرفته است پس تا می توانید تلاش خود را به کار بگیرید تا روشنایی را پیدا کنید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر و فوق العاده زیبا را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سینا قربانی بازدید : 305 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

انجام بازی های دو و میدانی در محیط سه بعدی با گرافیک بالا

قیمت در گوگل پلی ۱٫۵ یورو

Athletics 2: Summer Sports مجموعه بازی رشته دو و میدانی است که شامل چندین شاخه مختلف میشود و به تازگی بر روی گوگل پلی قرار گرفته است . در این بازی ورزش های المپیک را در یک محیط واقعی سه بعدی از طریق ۳۰ واقعه و ۵ مسابقه به خوبی تجربه کنید . حریف کامپیوتری خود و دوستاننتان در سراسر جهان را در این بازی به چالش بکشید . این بازی به شما اجازه میدهد تا لذت انجام ۱۲ مسابقه دویدنی و ۴ بازی دوچرخه سواری و ۴ بازی تیر اندازی و ۶ بازی شنا و … را  در گوشی و تبلت اندرویدی حس کنید . بدون بزرگنمایی گرفیک بازی به قدری واقع گرایانه طراحی شده است که شما خودتان را در سالن مسابقات المپیک خواهید دید . در کنار گرافیک خارق العاده صدا گذاری عالی و جلوه های ویژه بصری نیز خودنمایی میکنند . گیم پلی بازی برا هر دو کاربر ساده و حرفه ای طراحی شده است شما برای انجام عالی بازی نیاز به انگشتانی سریع و بی عیب و نقص دارید و برای بدست آوذن مدال قهرمانی باید استراتژی خاص خودتان را داشته باشید .همچنین بازی قابلیت انجام دو نفره را دارد و در این حالت صفحه نمایش را برای کاربران تقسیم میکند . برای ورزشکاران بازی نیز از ۳۰ کشور مختلف استفاده شده است .

ویژگی های بازی Athletics 2: Summer Sports :

– دارای ۳۰ رویداد جداگانه

– دارای ۵ مسابقه

– گرافیک خارق العاده

– صداگذاری و جلوه های ویژه بصری

– گیم پلی بی نقص

– اشتراک گذاری امتیازات با دوستان

– مناسب رده سنی ۳+ سال

لیست رشته های ورزشی موجود : دو ۱۰۰ متر – دو ۱۱۰ متر با مانع – دو ۴۰۰ متر – دو ۴×۱۰۰ متر – دو ۱۵۰۰ متر – پرتاب چکش – پرتاب نیزه – پرتاب دیسک – پرش طول – پرش با نیزه – تیراندازی ۲۵ متر – تپانچه ۲۵ متر – دو ۵۰۰ متر – دو ۱۰۰ متر – شنا ۵۰ متر  شنا ۱۰۰ متر – شنا ۲۰۰ متر – شنا ۴ در ۱۰۰ متر و …

سینا قربانی بازدید : 147 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

مزرعه خود را مدیریت کنید

کسانی که به بازی های مزرعه داری علاقه دارند حتما تا کنون بازی های زیادی را در این سبک امتحان کرده اند. The Magic Farm نیز یک بازی در سبک مزرعه داری می باشد که با توجه به ویژگی های مختلفی که دارد، توانسته است نگاه افراد زیادی را به طرف خود جلب نماید.

شما در این بازی وظیفه دارید مزرعه ای را مدیریت کنید که بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد. وظیفه شما در این بازی از کاشت و برداشت محصولات و تربیت حیوانات شروع شده و به فروش محصولات مزرعه و لبنیات تولید شده از شیر حیوانات ختم می شود. بازیThe Magic Farm حس یک مزرعه دار واقعی را به شما القا می کند و اجازه می دهد که به صورت آزادانه مزرعه خود را مدیریت کنید. وجود آیتم های گوناگون و مختلف در بازی که کاملا در اختیار کاربر می باشد یکی از ویژگی های منحصر به فرد و فوق العاده The Magic Farm به شمار می رود.

ویژگی های The Magic Farm:

– وجود آیتم های مختلف در بازی

– گرافیک قابل قبول

– تربیت حیوانات

– کاشت و برداشت محصولات

– فروش محصولات تولید شده در مزرعه

سینا قربانی بازدید : 278 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

اکشن و مهیج

در بازی Team Force تیم خود را گرد هم آورید. مهارت و سرعت عمل خود را در جنگهای گروهی، در زمان حال به چالش بکشید. تنها قوی ترین ها قادر به بقا خواهید بود. شخصیت مورد نظر خود را برگزینید، نقشه ها و استراتژی جنگی خود را برای اشغال قلمرو دشمن پایه ریزی کنید. و به سوی میدان نبرد حرکت نمایید.

تدبیر زیرکانه:

یک مانور نظامی در یک نقشه دو مرحله ای تدارک ببینید: بهترین تدبیر ممکن برای دستیابی به کمپ دشمن با استفاده از راه های فرعی تاریک به سمت مقر های محافظت شده انجام میگیرد.

زمان سنجیِ استفاده از توانایی های هر کاراکتر:

توانایی منحصر به فرد شخصیت بازی را در موقعیت مناسب به کار ببرید تا بازده بهتری از نتیجه نبرد کسب کنید:

– با خونخواهی هرچه تمام به رقیب خود ضربه بزنید تا صدمه بیشتری به نیرو های حریف وارد آورید.

– در هنگام اعمال فشار بیش از حد از طرف دشمن پس از بازیابی سلامتی نیرو های خود با خشونت بیشتر حمله کنید.

– دستیابی به اهداف متحرک و تند و تیز دشوار تر است. از این اصل برای موفقیت تیم خود استفاده کنید.

– از استراتژیِ حملات پی در پی  برای نابودی قاطعانه دشمن استفاده کنید.

– در پنهان کردن تاکتیک ها و سلاح های خود مهارت کسب کنید.

کسب مدال های بیشتر:

افتخارت بیشتری در طول بازی به دست آورید تا بتوانید کنترل قوی ترین شخصیت بازی را در دست بگیرید.

به امن ترین مکان بازی که مقر فرماندهی است بروید. امکان ارتقا توانایی ها و مهمات و اسلحه های شما همیشه در دسترس است.

جدال با رقبا، قوی ترین ها را مشخص میکند. بدون هیچ شفقت و تواضعی به دشمن خود هجوم آورید تا لذت کسب پیروزی در تمام مراحل را از آن خود نمایید.

ویژگی های Team Force:

– سلاح ها و ماشین های جنگی جذاب

– کاراکتر های جالب و مختلف شخصیتی

– گیم پلی سریع و روان

سینا قربانی بازدید : 396 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

اوج هیجان و حرارت فوتبال حرفه ای را با بازی قهرمانان فوتبال تجربه کنید. توپ را به وسط ببرید، پاس بدید، دریبل کنید و شوت بزنید و … گل! رقبای خود را شکست داده و در جام برزیل بازی کنید و یکه تاز صحنه فوتبال جهان باشید.

این بازی به سبک جدید و تازه ای بازی کلاسیک فوتبال را شبیه سازی می کند. این بازی مبتنی بر صحنه های زیبایی است که می توانید حرکت بازیکنان در زمین را ببینید، مثلا وقتی خواستید ( یا بازیکن حریف جلوی شما را گرفت) پاس دهید، دریبل بزنید یا به سمت دروازه شوت کنید. صحنه نشان می دهد که با توجه به قدرت بازیکن، موفق شدید یا نه. اما در قهرمانان فوتبال، مانند فوتبال واقعی، فقط حمله مهم نیست. شما باید دفاع کردن را بلد باشید و در هر لحظه بهترین گزینه دفاعی را انتخاب کنید تا جلوی حریفان را بگیرید. وقتی بازیکن حریف به دروازه شوت می کند، دروازه بان امکان دفع یا جمع کردن توپ را دارد.

قابلیت های بازیکنان از این قرار است: حمله، دفاع، پاس، افزایش/ کاهش سرعت، و دریبل. می توانید با گذراندن مراحل این مهارت ها را افزایش دهید و یک تیم قهرمان بسازید.

در قهرمانان فوتبال می توانید تیم خود را مدیریت کنید و اگر تیم تان نیاز تقویت داشته باشد، بازیکنان جدیدی در اختیار بگیرید.

ویژگی های بازی:

– گرافیک کارتونی شکل

– پاس، دریبل، شوت، گلزنی، نگه داشتن موقعیت، تکل و دفع یا جمع کردن شوت ها

– خرید و فروش بازیکنان برای ارتقا تیم

– هفت تورنمنت مختلف برای رسیدن به جام برزیل

– پاداش گرفتن برای ارتقا بازیکنان

– تجربه گرفتن و ارتقا تیم

سینا قربانی بازدید : 334 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

Doodle Tanks HD

گرافیک بازی HD می باشد!

پیشنهاد ویژه اندرویدکده

زمان آن رسیده است که به جنگ بروید! Doodle Tanks HD یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب از سازندگان سری بازی های DooDle Devil و DooDle God می باشد که اکنون برای اندروید منتشر شده است و نسخه فول و خریداری شده آن را در اختیار شما قرار داده ایم. این بازی یک بازی پازل عالی می باشد که برای تمامی سنین مناسب می باشد و بدون شک همه را شگفت زده خواهد کرد! بازی های سری DooDle تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیون بار توسط کاربران مورد دانلود قرار گرفته اند و محبوبیت خاصی میان کاربران دارند. در این بازی شما در نقش یک طراح تانک های جنگی می باشید و باید در هر مرحله چالش های مختلفی که پیش و روی شما قرار داند را حل کنید و به مراحل بعدی بازی راه پیدا کنید. بازی دارای مکان های تاریخی بسیار زیبا و گرافیک عالی HD می باشد که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد!

ویژگی های اصلی بازی:

– بیش از ۶ زبان مختلف برای بازی

– مهندس طراحی تانک ها شوید و تانک های جدیدی طراحی کنید

– مراحل و چالش های بسیاری پیش و روی شماست!

– گرافیک HD و بی نظیر بازی

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سینا قربانی بازدید : 57 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

Vorteks

تا می توانید سریع باشید و سریع عمل کنید!

Vorteks یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و نسخه مود شده و فول آنلاک آن را در اختیار شما قرار داده ایم.

در این بازی شما باید تا می توانید سریع باشید، به این معنی که شما باید سریع فکر کنید، سریع عمل کنید و سریعتر از آن انگشتان خود را بر روی صفحه نمایش فشار دهید. باید در هر مرحله از بازی با هوشیاری تمام سعی در این داشته باشید که Orbs ها را جمع آوری نمایید و امتیاز بیشتری کسب کنید! در این بازی میان دست ها و چشم های شما باید هماهنگی کامل وجود داشته باشد تا بتوانید در مراحل بالاتر موفق شوید و آیتم های بی نظیری همانند رعد و برق و سرعتی را باز نمایید.

بازی بسیار اعتیاد آور می باشد و با تمام سادگی که دارد بدون شک تا ساعت ها و شاید روزها شما را درگیر خود خواهد کرد به گونه ای که به آن عادت خواهید کرد!

ویژگی های اصلی بازی:

– بیش از ۷۵ توانایی منحصر به فرد و دیوانه وار

– بیش از ۲۰ دستاورد عالی و بی نظیر

– ۱۵ سطح جذاب و چالش برانگیز

– ۳ مشکل عجیب و چالش برانگیز

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

سینا قربانی بازدید : 427 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)
دانلود بازی ریل راش Rail Rush v1.9.5 اندروید + نسخه مود شده + تریلر

نسخه معمولی + نسخه مود شده

در بازی Rail Rush شما سوار بر واگنی می شوید که با سرعت بسیار زیادی در حال حرکت است! حال در میان مسیر باید به دنبال جواهرات قیمتی بگردید و آن ها را پیدا کنید و در بین راه نیز باید حواستان به موانع بوده و دقت کنید تا آن ها را با موفقیت بگذرانید. شما باید راه های جدید و معدن های جدید را کاوش کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید!

ویژگی های بازی:

- 17 شخصیت مختلف

- قدرت یو پی اس مختلف

- 9 دنیای مختلف و سطوح مخفی بسیار

- گرافیک خیره کننده

- دستاوردهای مختلف

چه مدت می توانید بر روی ریل ها بمانید و جواهرات بیشتری جمع کنید؟

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 262
  • کل نظرات : 127
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 2250
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,127
  • بازدید ماه : 1,127
  • بازدید سال : 25,361
  • بازدید کلی : 371,877