loading...
اندرویدکده11 | دانلود بازی ، برنامه های اندروید ، نرم افزار و بازی HD
آخرین ارسال های انجمن
سینا قربانی بازدید : 67 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

Lara Croft: Guardian of Light

۱٫۹۹ دلار قیمت در گوگل پلی!

SQUARE ENIX خالق بازی!

Lara Croft: Guardian of Light یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که توسط شرکت SQUARE ENIX برای اندروید منتشر شده است و در گوگل پلی با قیمت ۱٫۹۹ دلار به فروش می رسد که امروز ما در اندرویدکده نسخه فول و خریداری شده بازی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم و می توانید به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت بازی را نصب و اجرا نمایید. این نسخه از لارا کرفت سری جدید آن می باشد و با گرافیک بسیار بالاتر، گیم پلی بهتر و داستان بیشتر و طولانی تر برای اندروید منتشر شده است تا طرفداران این ژانر را شگفت زده نماید. در این بازی لارا برای پیدا کردن مقبره های بیشتر و ماجراجویی های بیشتر قصد دارد تا به Yucatan سفر کند و زمانی که خیلی دیر شده است تازه او متوجه می شود که با آمدن به این مکان اشتباه بزرگی را مرتکب شده است! این مکان توسط نیروهای شیطانی اشغال شده است و لارا نیز پیگر داستان شده است و مایل است هر جوری که شده داستان این جزیره را به پایان برساند، اکنون کار او بسیار دشوار شده است و باید با نیروهای شیطانی مبارزه نماید تا ماجراجویی خود را به پایان برساند. لارا با تحقیق بیشتر در مورد این مکان پی می برد که تنها یک جادو قدیمی در مکانی در اواسط جنگل ها وجود دارد که می تواند شیطان را برای همیشه نابود کند و آرامش را به این جزیره بازگرداند. اگر شما هم علاقه مندان بازی هایی با گرافیک کنسولی، گیم پلی بی نظیر و داستان عالی و درگیر کننده می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

سینا قربانی بازدید : 109 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

یکی از بهترین بازی های فکری با داستان فوق العاده جذاب و احساسی

جدیدترین نسخه فول بازی

Machinarium یکی از برترین و بهترین بازی های فکری و ماجرایی می باشد که برنده جوایز بسیاری شده است! یک ربات دوست داشتنی به شهر آشغال ها برده می شود و در آن جا اجزایش از هم جدا می شود! اکنون این ربات در شهر آشغال ها گرفتار شده است و به کمک نیاز دارد. حال شما باید وارد دنیای ربات ها شوید و ماجراهای مختلفی که در پیش رو دارید را دنبال نمایید. این بازی یکی از برترین بازی های فکری می باشد که برنده جوایز متعددی شده است. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر را از دست ندهید!

ویژگی های بی نظیر بازی:

– برنده جوایز مختلف

– گیم پلی بی نظیر

– وجود چالش های مختلف و بی نظیر

– داستان و شخصیت های غنی

– ساعت ها گیم پلی

– گرافیک خاص و محیط جذاب

تغییرات نسخه جدید:

– اضافه شدن مود برای بازی

– درست شدن حالت خواب

– بهبود گیم پلی

سینا قربانی بازدید : 57 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

Vorteks

تا می توانید سریع باشید و سریع عمل کنید!

Vorteks یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و نسخه مود شده و فول آنلاک آن را در اختیار شما قرار داده ایم.

در این بازی شما باید تا می توانید سریع باشید، به این معنی که شما باید سریع فکر کنید، سریع عمل کنید و سریعتر از آن انگشتان خود را بر روی صفحه نمایش فشار دهید. باید در هر مرحله از بازی با هوشیاری تمام سعی در این داشته باشید که Orbs ها را جمع آوری نمایید و امتیاز بیشتری کسب کنید! در این بازی میان دست ها و چشم های شما باید هماهنگی کامل وجود داشته باشد تا بتوانید در مراحل بالاتر موفق شوید و آیتم های بی نظیری همانند رعد و برق و سرعتی را باز نمایید.

بازی بسیار اعتیاد آور می باشد و با تمام سادگی که دارد بدون شک تا ساعت ها و شاید روزها شما را درگیر خود خواهد کرد به گونه ای که به آن عادت خواهید کرد!

ویژگی های اصلی بازی:

– بیش از ۷۵ توانایی منحصر به فرد و دیوانه وار

– بیش از ۲۰ دستاورد عالی و بی نظیر

– ۱۵ سطح جذاب و چالش برانگیز

– ۳ مشکل عجیب و چالش برانگیز

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

سینا قربانی بازدید : 305 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)
دانلود بازی فکری و فوق العاده زیبای The Silent Age v2.0.16 اندروید – همراه دیتا

قسمت دوم بازی اکنون موجود است 

سال ۱۹۷۲ است. عشق آزاد است! جنگ سرد در حال اتفاق است، جنبشی در میان جامعه اتفاق می افتد. در این بازی شما در نقش جو می باشید، او دارای قد و وزن و معمولی می باشد و از درجه هوشی معمولی برخوردار است. در واقع تنها چیزی که در مورد جو قابل توجه است رفتار او می باشد که به کلی تغییر می کند! یک روز صبح در حالی که جو در حال انجام کار است به طور ناگهانی با مردی که در حال مرگ است مواجه می شود، این مرد در مورد رویداد بدی که در حال اتفاق افتادن است به جو هشدار می دهد! مرد در حالی که نفس های اخر خود را می کشد چیزهایی به جو می گوید. زیاد طول نمی کشد که جو حقیقت را در مورد سازمانی که برای آن کار می کند متوجه می شود! حال جو برای فهمیدن ماجرا درست به ماجراجویی می زند که در این راه شما نیز باید او را همراهی نمایید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ویژگی های اصلی بازی:

– وجود سلاح های سرد مختلف

– گرافیک بی نظیر بازی در مکان های خاص

– نسخه پولی و فول بازی

– گیم پلی بی نظیر

تغییرات نسخه جدید:

– بهبود گرافیک بازی

– برطرف شدن برخی مشکلات

– آپدیت جدید

– اضافه شدن قسمت دوم بازی

سینا قربانی بازدید : 252 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)
دانلود بازی فوق العاده زیبا و کلاسیک Governor of Poker 2 Premium v1.2.18 اندروید – نسخه پولی

بازی Governor of Poker 2 Premium یک بازی پوکر برای اندروید می باشد که توسط استودیو بازی Youda Games Holding B.V. طراحی و منتشر شده است. این بازی زیبا داستان پوکر بازهای تگزاس را به تصویر می کشد و شما نیز در نقش یکی از این پوکر باز ها هستید.

با هوش و ذکاوت خود برترین بازی پوکر خود را به نمایش بگذارید و به همگان ثابت کنید و که برترین هستید. این بازی فقط مختص پوکر باز های حرفه ای نمی باشد چرا که اگر شما مبتدی نیز باشید می توانید از طریق این بازی حرفه خود را در بازی پوکر افزایش دهید و به یکی از برترین ها تبدیل شوید.

پولی که شما از طریق بازی بدست می آورید می توانید در مصرف مختلفی مانند خرید خانه خرج کنید، شما باید برای بدست آوردن پول در برابر بازیکنان حرفه ای در سراسر جهان و یا هوش مصنوعی بازی به رقابت بپردازید.

آماده شوید برای یک بازی پوکر واقعی:

- بیش از 80 چالش مهیج و سر سخت

- 27 سالن مجرب در بیش از 19 شهر مختلف

- نگهداری از پنج دارایی مختلف

موتور پوکر شگفت انگیز!

- طراحی بازی پوکر به روش کاملا هوشمند که در آن همه نوع سطحی به چالش کشیده خواهد شد، از مبتدی تا حرفه ای ! بازی به صورتی طراحی شده است که سبک های پوکر مختلف و گسترده ای وجود دارند و می توانند در سطوح سختی مختلفی اجرا شوند.

داستانی جالب و جذاب
دولت شهر شما میخواهد از بازی پوکر جلوگیری نماید و این بازی محبوب را در شهر ممنوع کند! در این بازی داستانی هیجان انگیز با ما همراه باشید.

بازی با تمام بازیکنان در سراسر جهان بدون نیاز به اتصال اینترنت

شخصیت های قابل طراحی و سفارشی سازی.
در بازی شخصیت ها بسیاری موجود می باشد که شما می توانید بر اساس حرفه پوکر خود آن ها را شخصی سازی کنید و لذت ببرید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 262
  • کل نظرات : 127
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2250
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,100
  • بازدید ماه : 1,100
  • بازدید سال : 25,334
  • بازدید کلی : 371,850