loading...
اندرویدکده11 | دانلود بازی ، برنامه های اندروید ، نرم افزار و بازی HD
آخرین ارسال های انجمن
سینا قربانی بازدید : 299 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

Zombie Frontier 3 بازی “خط مقدم زامبی” یک بازی بسیار مهیج ، جذاب و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی پر آوازه FT Games ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک خیره کننده سه بعدی با حضور کاراکتر ها و موجودات حیرت انگیز و پر از جذابیت و همچنین گیم پلی شوتر اول شخص نفس گیر و بی نهایت کاربر پسند توانسته است کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده و یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان و طرفداران پر و پا قرص سبک شوتر اول شخص می باشد. شایان ذکر است که سری سوم از این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره فوق العاده ۴٫۴ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی گردیده است.

هم اکنون شاهد عرضه قسمت جدیدی بازی پر مخاطب خط مقدم زامبی هستیم. یک ویروس آخرالزمانی به انتشار رسیده و سراسر جهان پر از زامبی های در حال پرسه زدن شده است. به عنوان یک بازمانده ی سرسخت همه چیز بسته به شماست که بتوانید از مراحل چالشی بازی عبور کرده و با از پای در آوردن موجودات عجیب آخرالزمانی مسیر خود را ادامه دهید. این بازی یک عنوان فوق العاده مهیج و سراسر اکشن در حال و هوای بازی های شوتر اول شخص است که حاصل تلاش سازتده ی بازی های مشهوری چون Zombie Frontier و Zombie Assault: Sniper نیز می باشد. به یاد داشته باشید که انگشتان همیشه بر روی ماشه باشد و هرگز غفلت نکنید.

ویژگی های اصلی بازی :

– گرافیک سه بعدی خیره کننده و شگفت انگیز پر از جزئیات بصری خارق العاده و شایسته تقدیر

– صداگذاری و موسیقی عالی

– تعداد کثیری از دشمنان منحصر به فرد

– طراحی مراحل به شکل خلاقانه

– مود های گیم پلی مختلف و متعدد

– شامل اسلحه خانه ای پر از سلاح های بی نظیر

– سیستم آپگرید ویژه برای سلاح های تان

– ماموریت های اختصاصی

سینا قربانی بازدید : 262 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

Peter & Wendy in Neverland

۲٫۴۹ دلار قیمت در گوگل پلی!

نصب کاملا آفلاین و تست شده!

Peter & Wendy in Neverland یک بازی فوق العاده زیبا و بی نظیر استراتژی ساخته Anuman می باشد که در گوگل پلی با قیمت ۲٫۴۹ دلار به فروش می رسد و دارای امتیاز متوسط ۳٫۰ ستاره می باشد. امروز در اندرویدکده نسخه فول بازی با قابلیت نصب کاملا آفلاین را برای شما قرار داده ایم تا در نصب و اجرای بازی دچار مشکل نشوید! در این بازی شما باید به مکانی به اسم نورلند سفر کنید، بله درست است اینجا مکانی است که در آن کودکان هیچ وقت بزرگ نمی شوند و هیچ پیشرفتی از خود نشان نمی دهند! در این بازی هدف اصلی شما پیدا کردن گنجینه مخفی پسران گمشده می باشد که در یک کتاب بسیار قدیمی محل آن نوشته شده است و اکنون این کتاب به دست شما رسیده است، تمامی تلاش خود را به کار ببرید، به قسمت های مختلفی که در کتاب نوشته شده است سفر کنید و ماجراجویی خود را برای پیدا کردن یک گنجینه عظیم آغاز نمایید! وارد خانه های ترسناک زیر زمینی شوید، با دشمنان و دزدهای دریایی بسیاری ملاقات کنید، پازل های بی شماری را حل کنید و با هزاران چالش دیگر که در این بازی در پیش و روی شما قرار دارد دست و پنجه نرم کنید! اگر شما هم علاقه مند بازی های فکری و ماجرایی چالش برانگیز می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

سینا قربانی بازدید : 63 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)

Evil Cogs | تجربه یک بازی متفاوت!

Evil Cogsیک بازی فوق العاده زیبا و ماجرایی شبیه بازی بد لند می باشد که برای اندروید منتشر شده است و در همین مدت بسیار کوتاه توانست امتیاز بسیار بالای ۴٫۶ را در گوگل پلی کسب کند که همین نشان از محبوبیت بازی دارد و ثابت می کند که با یک عنوان موفق روبرو هستیم! در جهانی تاریک که هیچ موجودی دیگر زنده نیست همه رو به نابودی کشیده شده اند و اکنون شما در تاریکی مطلق می باشید و باید راهی برای برطرف کردن مشکل و رسیدن به هدف اصلی خود پیدا کنید. این دنیایی که در آن هستید بسیار خطرناک می باشد و هر چیزی در آن ممکن است رخ دهد پس بسیار دقت کنید و در هر قدمی که بر می دارید نهایت احتیاط را بکنید. در این جهان خطرناک از موانع و مشکلاتی که وجود دارد عبور کنید و راهی برای زنده ماندن خود پیدا کنید. تاریکی همه جا را فرا گرفته است پس تا می توانید تلاش خود را به کار بگیرید تا روشنایی را پیدا کنید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر و فوق العاده زیبا را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سینا قربانی بازدید : 339 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

اجرا بازی فقط به صورت آنلاین

وارد مسابقه شوید و در برابر هزاران بازیکن در مسابقات آنلاین ظاهر شوید. در تورنمنت های روزانه و هفتگی شرکت کنید تا امتیاز بدست آورید. بیش از ۳۰ سلاح، زره و تجهیزات مختلف از جمله هفت تیر ها، تفنگ ها، مسلسل، نارنجک، گاز دود زا و تلسکوپ!

قبل از اینکه وارد مسابقات آنلاین شوید، با بازی در حالت زنده ماندن و یا مسابقه با کامپیوتر در حالت آفلاین، مهارت های تیر اندازی خود را بالا ببرید، زیرا مسابقات آنلاین محل بازیکنان بسیار ماهر و بی رحمی از سراسر دنیا است که تا آخرین لحظه برای رسیدن به پیروزی با شما خواهند جنگید و لحظه ای از شما غافل نخواهند شد!

در این بازی باید اوج مهارت های تیر اندازی و جنگی خود را نشان دهید تا بتوانید در سه حالت بازی موفق شوید و در دنیای رقابت با تیر اندازان خبره از سراسر دنیا زنده بمانید. این بازی با گرافیک بسیار جذاب و سه بعدی خود، سیستم قدرتمند آنلاین و بازه متنوع و گسترده ی تجهیزات جنگی به شما این امکان را می دهد تا با دوستان خود بازی کنید و آنها را به مبارزه دعوت کنید!

ویژگی های Deadlock-online:

– گرافیک سه بعدی زیبا و جذاب

– مسابقات چند نفره آنلاین تا ظرفیت ۸ بازیکن

– سیستم مهمات قدرتمند شامل تجهیزات جنگی مختلف و زره.

– ۳ حالت بازی در اجرا شامل مسابقه تا حد مرگ، مسابقه تیمی تا حد مرگ و تصرف و محافظت

– ۳۰ رتبه که در هر رتبه جوایزی دریافت می کنید.

– تورنمنت های آنلاین غیر همگام – به طور خودکار وارد تورنمنت های روزانه و هفتگی می شوید تا با پیروزی، امتیازاتی بدست آورید که در باز کردن سلاح ها و آیتم های جدید می توانید از آنها استفاده کنید.

– ۷ نقشه

– حل مشکل برخی دکمه ها که روی بعضی دستگاه ها کار نمی کردند.

– ارتقا اندازه منو در دستگاه های کوچکتر

– حل مشکلی که امتیازات بدست آمده برخی مواقع در همان لحظه روی اسلحه خانه ظاهر نمی شدند.

سینا قربانی بازدید : 67 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

Sonic Dash 2: Sonic Boom

نسخه فول آنلاک و خریداری شده بازی!

جدیدترینبازی سونیک منتشر شده برای اندروید!

Sonic Dash 2: Sonic Boom یک بازی فوق العاده می باشد که برای اندروید منتشر شده است و بدون شک جدیدترین و یکی از بهترین سری های سونیک می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. بازی در گوگل پلی استور دارای امتیاز ۳٫۹ ستاره می باشد و امروز ما در اندرویدکده نسخه فول و خریداری شده بازی را برای شما قرار داده ایم تا هیچگونه هزینه اضافی برای ادامه مراحل پرداخت نکنید و از بازی نهایت لذت را ببرید!

در این بازی دونده بی پایان جدید و بی نظیر شما با گروهی جدید از شخصیت های معروف تلویزیونی آشنا خواهید شد و بدون شک یکی از بهترین بازی های سونیک را تجربه خواهید کرد!

جهان جدید، چالش های جدید و شخصیت های بی نظیر به همراه آیتم های بی نظیری که در بازی قرار گرفته اند همگی تجربه یکی از بهترین سری های سونیک را در اختیار شما قرار خواهند داد!

– مسابقه و بازی کردن با بیش از ۳ شخصیت مختلف

– از بند باز کردن قدرت ها و آیتم های شگفت انگیز جدید

– جهان بی نظیر ۳ بعدی به همراه گرافیک بی نظیر

– موسیقی متن و صداگذاری محشر بازی

– جمع آوری آیتم های جادویی مختلف

– جن های جادویی جدید

– دستاوردهای مختلف روزانه

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

سینا قربانی بازدید : 73 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

گرافیک مسحور کننده به اضافه محیط و عناصر تعاملی بازی !

امتیاز ۴٫۶ در گوگل پلی !

تلفیق سبک اکشن و نقش آفرینی در یک باز استراتژیکی !

Dungeon Crisis: در این بازی قادر هستید چاشنی اکشن مبارزه ای را با عناصر نقش آفرینی و سه بعدی در جهان مادی، تلفیق نمایید. شیوه و سبک و سیاق “برج دفاعی” بازی به علاوه عوامل محیطی تعاملی بدین معنا که محیط و اشیا و پیرامون کاراکتر ها متاثر از حرکات و اعمال شما در بازی تغییر شکل و رفتار می دهند، همگی دست به دست هم داده تا تجربه تکرار نشدنی و بی سابقه ای را از یک بازی نقش آفرینی جدید که هرگز مانند آن را در گوگل پلی مشاهده نکرده اید برای شما به ارمغان اورند.

ویژگی های Dungeon Crisis:

* این بازی در تمامی دستگاه های اندرویدی، چه تبلت و چه گوشی، با هر ورژن از سیستم عامل قابل اجراست.

* رابط کاربری بسیار روان و کاربر پسند و تک لمسی و بی دردسر در هنگام جنگ

* خود را برای حیرت زده شدن از گرافیک مسحور کننده این بازی استراتژیکی آماده کنید. جزئیات بصری بازی به قدری غنی هستند که گویی عناصر بازی در صفحه دستگاهتان زنده گردیده اند.

* به مساف گله های جدیدی از هیولا ها ودشمنان اهریمنی که هر یک به تنهایی شما را به شگفتی وا خواهد داشت، بروید.

* با استفاده از قلعه ها و برج های رهبری، از قلمرو خود در برابر دشمنان محافظت نمایید.

* گزینه های بسیار متنوعی در طول خط داستانی بازی حضور دارند تا بتوانید سیر تکامل و پیشرفت خود را در مراحل و ماموریت ها سرعت ببخشید.

* با کسب دارایی و سرمایه بیشتر قابلیت هایی نظیر : سلاح های قدرتمند، آیتم های متعدد، و اهرم های مدیریتی جدید برای شما آنلاک خواهد شد.

* ساعت ها در حول ماجرا ها و حماسه های این بازی اکشن و نقش آفرینی سرگرم شوید، بر نیرو های شیطانی با شمشیر و جادو غلبه کنید و در نهایت با سرنوشت نهایی خود رو به رو گردید.

سینا قربانی بازدید : 33 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

انجام مبارزه با شرور بزرگ منطقه در زیر ماسک !

Role Playing

Masters of the Masks بازی جدید جذاب اندرویدی که به تازگی توسط توسعه دهنده معروف SQUARE ENIX Co.,Ltd بر روی گوگل پلی منتشر شده است . در این بازی شما در منظقه ای  Ivren به نام هستید که خدایان با ماسک های مخفی کننده به مردم کمک میکنند . یک گروه دستچین شده با ماسک در حال نبرد هولکناکی با ایورن شرور بزرگ شرق هستند . شما باید در این ناحیه های کاوش کنید و دستور العمل های مربوطه را بدست آورید و از استراتژی های مختلف در کنار مهارت های خاص در راه تبدیل شدن به یکی از مبارز های ماسک دار بهره ببرید . در این راه باید از توانایی های خود به خوبی استفاده کنید . این را به یاد داشته باشید که پستی و بلندی همیشه در زندگی قهرمانان وجود دارد . در این بازی از رابط کاربری جالبی استفاده شده که انجام مبارزه را راحت میکند . بازیگران بازی نیز رنگارنگ بوده و بازی دنیای فنتزی خوبی دارد . در نظر داشته باشید که برای انجام بازی حتما باید به اینترنت متصل شده باشید . این بازی کاملا رایگان بوده و برای استافده از آن نیاز پراخت مبلغی نیست . تحت شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی تولید کننگان این بازی برای استفاده از بازی شما باید حداقل ۱۳ سال سن داشته باشید .

ویژگی های بازی Masters of the Masks :

– رابط کاربری جالب . نبردهای حماسه ای بوسیله کشیدن و رها کردن

– طراحی هنری بازی بصورت منحصر به فرد

– استفاده مهارت های مختلف برای به چالش کشیدن استاد

بازیگران  و دنیای فانتزی عمیق

– مناسب برای رده سنی ۷+ سال

– بیش از ۵۰٫۰۰۰ دانلود از مارکت های رسمی

سینا قربانی بازدید : 53 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

بازی خارق العاده زیبا و بسیار هیجان انگیز Mortal Kombat X

اولین نسخه رسمی از سری بازی های Mortal Kombat برای سیستم عامل های اندروید

نسخه موبایلی بازی Mortal Kombat X کنسول های بازی و PC با ویژگی های مشابه

گرافیک مثال زدنی و غیر قابل توصیف

گیم پلی بی نظیر و فوق العاده حرفه ای

محصولی از کمپانی Warner Bros. International Enterprises

نسخه معمولی + نسخه مگامود شده برای 4 پردازنده مختلف

به همراه فایل دیتا + ویدئوی تریلر رسمی بازی

 

توجه: محتوای این بازی بسیار خشونت آمیز است. لذا توجه کنید که به گفته سازندگان، این بازی برای افراد بالای 17 سال می باشد. APKTOPS انجام این بازی برای افراد زیر 17 سال را توصیه نمی کند.

سینا قربانی بازدید : 67 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

Lara Croft: Guardian of Light

۱٫۹۹ دلار قیمت در گوگل پلی!

SQUARE ENIX خالق بازی!

Lara Croft: Guardian of Light یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که توسط شرکت SQUARE ENIX برای اندروید منتشر شده است و در گوگل پلی با قیمت ۱٫۹۹ دلار به فروش می رسد که امروز ما در اندرویدکده نسخه فول و خریداری شده بازی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم و می توانید به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت بازی را نصب و اجرا نمایید. این نسخه از لارا کرفت سری جدید آن می باشد و با گرافیک بسیار بالاتر، گیم پلی بهتر و داستان بیشتر و طولانی تر برای اندروید منتشر شده است تا طرفداران این ژانر را شگفت زده نماید. در این بازی لارا برای پیدا کردن مقبره های بیشتر و ماجراجویی های بیشتر قصد دارد تا به Yucatan سفر کند و زمانی که خیلی دیر شده است تازه او متوجه می شود که با آمدن به این مکان اشتباه بزرگی را مرتکب شده است! این مکان توسط نیروهای شیطانی اشغال شده است و لارا نیز پیگر داستان شده است و مایل است هر جوری که شده داستان این جزیره را به پایان برساند، اکنون کار او بسیار دشوار شده است و باید با نیروهای شیطانی مبارزه نماید تا ماجراجویی خود را به پایان برساند. لارا با تحقیق بیشتر در مورد این مکان پی می برد که تنها یک جادو قدیمی در مکانی در اواسط جنگل ها وجود دارد که می تواند شیطان را برای همیشه نابود کند و آرامش را به این جزیره بازگرداند. اگر شما هم علاقه مندان بازی هایی با گرافیک کنسولی، گیم پلی بی نظیر و داستان عالی و درگیر کننده می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

سینا قربانی بازدید : 147 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

مزرعه خود را مدیریت کنید

کسانی که به بازی های مزرعه داری علاقه دارند حتما تا کنون بازی های زیادی را در این سبک امتحان کرده اند. The Magic Farm نیز یک بازی در سبک مزرعه داری می باشد که با توجه به ویژگی های مختلفی که دارد، توانسته است نگاه افراد زیادی را به طرف خود جلب نماید.

شما در این بازی وظیفه دارید مزرعه ای را مدیریت کنید که بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد. وظیفه شما در این بازی از کاشت و برداشت محصولات و تربیت حیوانات شروع شده و به فروش محصولات مزرعه و لبنیات تولید شده از شیر حیوانات ختم می شود. بازیThe Magic Farm حس یک مزرعه دار واقعی را به شما القا می کند و اجازه می دهد که به صورت آزادانه مزرعه خود را مدیریت کنید. وجود آیتم های گوناگون و مختلف در بازی که کاملا در اختیار کاربر می باشد یکی از ویژگی های منحصر به فرد و فوق العاده The Magic Farm به شمار می رود.

ویژگی های The Magic Farm:

– وجود آیتم های مختلف در بازی

– گرافیک قابل قبول

– تربیت حیوانات

– کاشت و برداشت محصولات

– فروش محصولات تولید شده در مزرعه

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 262
  • کل نظرات : 127
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 2250
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,108
  • بازدید ماه : 1,108
  • بازدید سال : 25,342
  • بازدید کلی : 371,858