loading...
اندرویدکده11 | دانلود بازی ، برنامه های اندروید ، نرم افزار و بازی HD
آخرین ارسال های انجمن
سینا قربانی بازدید : 262 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

Peter & Wendy in Neverland

۲٫۴۹ دلار قیمت در گوگل پلی!

نصب کاملا آفلاین و تست شده!

Peter & Wendy in Neverland یک بازی فوق العاده زیبا و بی نظیر استراتژی ساخته Anuman می باشد که در گوگل پلی با قیمت ۲٫۴۹ دلار به فروش می رسد و دارای امتیاز متوسط ۳٫۰ ستاره می باشد. امروز در اندرویدکده نسخه فول بازی با قابلیت نصب کاملا آفلاین را برای شما قرار داده ایم تا در نصب و اجرای بازی دچار مشکل نشوید! در این بازی شما باید به مکانی به اسم نورلند سفر کنید، بله درست است اینجا مکانی است که در آن کودکان هیچ وقت بزرگ نمی شوند و هیچ پیشرفتی از خود نشان نمی دهند! در این بازی هدف اصلی شما پیدا کردن گنجینه مخفی پسران گمشده می باشد که در یک کتاب بسیار قدیمی محل آن نوشته شده است و اکنون این کتاب به دست شما رسیده است، تمامی تلاش خود را به کار ببرید، به قسمت های مختلفی که در کتاب نوشته شده است سفر کنید و ماجراجویی خود را برای پیدا کردن یک گنجینه عظیم آغاز نمایید! وارد خانه های ترسناک زیر زمینی شوید، با دشمنان و دزدهای دریایی بسیاری ملاقات کنید، پازل های بی شماری را حل کنید و با هزاران چالش دیگر که در این بازی در پیش و روی شما قرار دارد دست و پنجه نرم کنید! اگر شما هم علاقه مند بازی های فکری و ماجرایی چالش برانگیز می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

سینا قربانی بازدید : 57 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

Vorteks

تا می توانید سریع باشید و سریع عمل کنید!

Vorteks یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و نسخه مود شده و فول آنلاک آن را در اختیار شما قرار داده ایم.

در این بازی شما باید تا می توانید سریع باشید، به این معنی که شما باید سریع فکر کنید، سریع عمل کنید و سریعتر از آن انگشتان خود را بر روی صفحه نمایش فشار دهید. باید در هر مرحله از بازی با هوشیاری تمام سعی در این داشته باشید که Orbs ها را جمع آوری نمایید و امتیاز بیشتری کسب کنید! در این بازی میان دست ها و چشم های شما باید هماهنگی کامل وجود داشته باشد تا بتوانید در مراحل بالاتر موفق شوید و آیتم های بی نظیری همانند رعد و برق و سرعتی را باز نمایید.

بازی بسیار اعتیاد آور می باشد و با تمام سادگی که دارد بدون شک تا ساعت ها و شاید روزها شما را درگیر خود خواهد کرد به گونه ای که به آن عادت خواهید کرد!

ویژگی های اصلی بازی:

– بیش از ۷۵ توانایی منحصر به فرد و دیوانه وار

– بیش از ۲۰ دستاورد عالی و بی نظیر

– ۱۵ سطح جذاب و چالش برانگیز

– ۳ مشکل عجیب و چالش برانگیز

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

سینا قربانی بازدید : 301 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Paper Toss 2 یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که جدیدترین نسخه فول آن را در اختیار شما قرار داده این و می توانید نهایت لذت را از آن ببرید. این بازی در گوگل پلی میلیون ها بار دانلود شده است و توانسته است امتیاز بسیار بالای ۴٫۲ را از میان انبوهی از کاربران کسب کند که خود نشان دهنده این است که با یک بازی بی نظیر طرف هستیم! جالب است بدانید این بازی بهترین و برترین بازی می باشد که برای اتلاف وقت به کار می رود و هنگامی که عصبی هستید یا بیکار می تواند دوای درد شما باید و بسیار مفید واقع شود! در نسخه دوم بازی شما شیطان اصلی هستید و کارهای بسیاری را می توانید انجام دهید! شما مهارت های بسیاری دارید و می توانید همه کار کنید! در هر مرحله از بازی باید کاغذ مچاله شده ای را که در اختیار دارید درون سطل زباله بیندازید اما این کار اصلا ساده نیست! زیرا به تدریج سطل زباله دور تر خواهد شد و موانع بسیاری ممکن است سر راه باشند و مانع افتادن کاغذ درون سطل زباله شوند!

ویژگی های کلیدی و منحصر به فرد بازی:

- اضافه شدن موز، نارنجک و آیتم های جدید دیگر

- مزاحم همکاران دیگر خود شوید!

- اهداف متحرک اضافه شده است!

- اضافه شدن مراحل کلاسیک بازی

- شکستن و انفجار درون دفتر کار!

- قدرت یو پی اس برای تقویت نمرات خود

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سینا قربانی بازدید : 81 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود بازی دوزخ ۲ – Inferno 2 v1.131 اندروید + مودسری دوم بازی معروف Inferno به معنای دوزخ دقایقی پیش برای اندروید عرضه شد. در بازی Inferno 2 شما وارد دوزخ شده اید، سلاح هایتان را آماده کنید و سرعت عمل خود را افزایش دهید. در سری دوم این بازی سلاح ها، آیتم ها و ویژگی های بسیاری به بازی افزوده شده است که بسیار جذاب و هیجان انگیز شده اند.

در بیش از ۸۰ مرحله هیجان انگیز به ماجراجویی بپردازید. بازی دارای سطح های مختلفی است که می توانید بر اساس سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید. کنترل بازی بر اساس لمس کردن صفحه گوشی تنظیم شده است و همچنین بازی دارای گیم پلی بسیار جذاب و اعتیاد آوری است. شما می توانید با کسب امتیاز و پیش روی در بازی سلاح ها و دیگر آیتم های خود را پیشرفته سازید و قدرت خود را برای ادامه بازی افزایش دهید.

ویژگی ها:

- بیش از ۸۰ مرحله جذاب و چالش بر انگیز

- حالت جدیدی از بازی که بسیار بازی را جذاب کرده است

- کنترل لمسی بسیار هوشمند

- پیشتیبانی از گیم پد

- سه سطح دشواری مختلف که قابل تنظیم می باشد

- ده ها دشمن سر سخت مختلف

- اهداف و دستاورد های جدید

- ده ها راز برای کشف کردن

- قابلیت ارتقا سلاح ها

- قابل اجرا بر روی صفحه نمایش های بزرگ و تبلت ها

- پشتیبانی از دستاورد های گوگل پلی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 262
  • کل نظرات : 127
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 2250
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,120
  • بازدید ماه : 1,120
  • بازدید سال : 25,354
  • بازدید کلی : 371,870